Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds een tijdje doet het scherm van mijn mobiel raar. Zodra je de helderheid laag of op zijn laagst zet verkleurd de onderkant van het beeld. Soms geel/groen en soms donker.
Als je het toestel opnieuw opstart is het minder en wanneer je de helderheid omhoog doet, lijkt er niks meer aan de hand.
Op internet heb ik gekeken, maar dit probleem niet teruggevonden.
Weet iemand wat dit is en of naar fabrieksinstellingen zetten zou helpen?

Bedankt!

Beste antwoord (via Verwijderd op 04-05-2016 23:30)

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Bij mijn S5 wordt het hele beeld rood-achtig op een lagere helderheid. Alleen als ik de helderheid op max zet is de kleurweergave goed. Terug naar fabrieksinstellingen heeft niets geholpen.

Wat mij goed helpt tegen dit probleem is de app "screen tint adjuster". Hiermee kan ik de helderheid verlagen zonder dat het beeld verkleurt.
De app regelt de helderheid dmv een screen overlay filter.
Bij de betaalde versie kun je de app automatisch laten opstarten na iedere reboot zodat je er geen omkijken meer naar hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Hadespuiter op 27-04-2016 14:24 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Bij mijn S5 wordt het hele beeld rood-achtig op een lagere helderheid. Alleen als ik de helderheid op max zet is de kleurweergave goed. Terug naar fabrieksinstellingen heeft niets geholpen.

Wat mij goed helpt tegen dit probleem is de app "screen tint adjuster". Hiermee kan ik de helderheid verlagen zonder dat het beeld verkleurt.
De app regelt de helderheid dmv een screen overlay filter.
Bij de betaalde versie kun je de app automatisch laten opstarten na iedere reboot zodat je er geen omkijken meer naar hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Hadespuiter op 27-04-2016 14:24 ]

Verwijderd

:*) hiervoor moet je naar de instellingen gaan en dan naar display of scherm. daar zou je moeten zien "screen mode" zet dat nar wat jij het fijnst vind (ik heb op dynamic) en dan ga je naar de andere settings rondkijken wat jij het fijnst vindt.