Naar 3D--->Beeldscherm valt in slaap

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:10

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik ben hier bezig met mijn systeempie met een TNT2 32MB en 11.01 drivers. Als ik een spelletje wil spelen (UT & Colin Mcrea Rally) en mijn beeldscherm moet overschakelen, dan valt ie in slaap, en kan ik niets anders doen dan rebooten :? en das echt heel irri. Ik heb de via 4-in-1 drivers NIET geïnstalleerd, want dan gaat mijn hele systeem op zijn bakkes.

Wie weet een oplossing?

PS: Beeldscherm is een Belinea 103020 17"

20*350ZO45°

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Toch VIA4-in1 Installen, maybe een andere versie proberen! Wat een mogelijke oplossing voor je probleem is: de refreshrate van je videokaart even iets verlagen voor de resolutie(s)/kleurdiepte(s) waarop je gamed!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Via heb ik zojuist gedaan, en had zelfde probleem. Er is een Detonator van Nvidia die wel werkte want ik heb dit probleem weleens eerder gehad. Helaas weet ik niet meer welke Detonator dit was, het kan een 7 serie zijn, een 10 of 12 serie, ik weet het echt niet meer. Jullie misschien tips voor een TNT2?

Ik ga nu effe resolutie handmatig verlagen.

20*350ZO45°

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Duidelijk een probleem van een chronisch slaaptekort

nee, ff serieus:

het zou niet alleen aan de refresh rate kunnen liggen, maar ook aan de resolutie, dat je monitor het niet aan kan of dat er bij de drivers iets verkeerd is ingesteld waardoor geen signaal meer wordt doorgegevene

oplossing-> handmatig resolutie verlagen
en/of nieuwe (of juist oudere die wel werkte) drivers installeren

It seemed like a good idea at the time

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik ben nog steeds géén steek verder, ik heb trouwens nu i.p.v een TNT2 een ASUS Geforce2 MX.

20*350ZO45°

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
mijn voodoo2 hhad het ook steeds, gewoon andere drivers proberen....en anders beetje zitten gaan kloten met de refresh zooi

het is een tijd geleden dus ik weet het niet meer precies wat het was, maar volgens mij die refresh zooi enzo

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:16
kun je uberhaupt wel gamen zonder die 4in1 drivers? volgens mij niet...

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik heb die 4-in-1 drivers er al opgezet hoor!

20*350ZO45°

Verwijderd

Probeer de 6.xx of 5.xx detonators. Ik heb hetzelfde probleem bij 7.xx en hoger.
Kijk maar op guru3d.com.
Ik heb ze gewoon allemaal gedownload en uitgetest, onder win2k werkt bij mij alleen 6.67 goed en onder 9x 6.49. Ik heb een TNT2 m64 32mb.
Pagina: 1