Pc gaming help

Pagina: 1
Acties:
  • 577 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Iedereen
Ik heb speciaal dit account aangemaakt omdat ik wat hulp nodig heb met het bouwen en kiezen van onderdelen van een gamepc.(sorry als dit in het forum tussen de verkeerde onderwerpen staat)

Aangezien ik zie dat er hier veel mensen zitten die wel wel verstand hebben van (game)pc's , vraag ik me af of jullie me kunnen helpen.

Ik zou graag een gamepc willen laten bouwen op gamepc.nl (1: voor garantie, en 2: ikzelf ben daar echt niet goed in en zou niets willen verknoeien ofzo.) en ik zou graag met deze pc toch wel de allernieuwste games op ultra settings/minstens 60fps willen spelen. Ik zou ook willen dat hij een lange tijd meegaat, ik smijt er sowieso wel al een budget tegenop omdat ik er een zeer goede game - ervaring mee wil kunnen hebben.

Maar wat ik me nu begin af te vragen is of dat ik wel de juiste onderdelen/site heb gekozen op vlak dat het wat goedkoper zou zijn en dan toch even snel enz...

hieronder is een link naar op de pagina zelf opgeslagen configuratie van de verschillende onderdelen. Is dit dik oke voor de prijs? Of zou ik wat onderdelen verwisselen zodat ze goedkoper uitkomen maar het nog steeds even goed doet?

Mvg Milan, En alvast bedankt!

link : https://goo.gl/BQaq8u

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 09:44
Vergeet AUB de site gamepc.nl. Telkens als ik die site bezoek gaat vanalles kriebelen. Zelfs voor garantie en degeijke kan je beter losse compontenten bij elkaar zoeken, bij 1 winkel bestellen en voor +-50 euro die winkel het laten bouwen. dan heb je nog steeds een betere pc dan wat je nu helaas bij elkaar gepuzzeld hebt.

Ik raad je aan eerst de best buy guides hier door te lezen en het dan nog eens te proberen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor het inderdaad vaker dat ik hem zelf in elkaar zou moeten steken, maar ik ben echt bang om onderdelen te verknoeien of te breken (al lijkt me dat zeer moeilijk bij mij weet je nooit) hoeveel schat je dat ik dan bespaar om met dezelfde componenten een zelf te bouwen? want als het nu rond de 50 euro is vind ik dat persoonlijk niet zo erg, maar anders laat ik hem liever met garantie bouwen.

En zo niet heb je mss een voorkeur naar een betere site ofzo?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 20:37:
Ik hoor het inderdaad vaker dat ik hem zelf in elkaar zou moeten steken, maar ik ben echt bang om onderdelen te verknoeien of te breken (al lijkt me dat zeer moeilijk bij mij weet je nooit) hoeveel schat je dat ik dan bespaar om met dezelfde componenten een zelf te bouwen? want als het nu rond de 50 euro is vind ik dat persoonlijk niet zo erg, maar anders laat ik hem liever met garantie bouwen.

En zo niet heb je mss een voorkeur naar een betere site ofzo?

Mvg
Het beste kun je hiervoor je vraag stellen in dit topic:
Desktop Aankoopadvies

Hier krijg je standaard al een aantal vragen die je moet beantwoorden om een goed advies te krijgen.

Als je dan eenmaal een goed lijstje hebt, en je wilt hem zelf liever niet in elkaar zetten, zijn er genoeg winkels die dit tegen een bedrag van 50-70 euro voor je doen. Dan heb je onderdelen van veel betere kwaliteit, snellere onderdelen en ben je alsnog goedkoper uit dan bij GamePC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt, zal het daar eens posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:56

br00ky

Moderator Harde Waren