Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Speel af en toe nog een nieuw PC spel , een enkele shooter , of building sim, arma 3 staat op het verlanglijstje, vooral eindeloze verslagen voor mijn opleiding (Vpk) en veel series en films nog te bekijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-750,- euro max , en dat is inclusief een nog te kiezen beeldscherm , windows 10 tel ik even niet mee
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD uit het oude systeem zal ik nog even blijven misbruiken tot die de geest geeft, muis/toetsenbord boxen aanwezigl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een degelijk systeem die op 1080 nog mee kan , 4k hoeft van mij niet .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope.
Ga je overklokken?
Blaas mijn PC liever niet op, dus nee
Wat verwacht je van ons?
Ergens een kosten besparing mogelijk ? , zijn de componenten geschikt of uit proportie ?? Alle feedback neem ik met liefde in ontvangst,
Speel af en toe nog een nieuw PC spel , een enkele shooter , of building sim, arma 3 staat op het verlanglijstje, vooral eindeloze verslagen voor mijn opleiding (Vpk) en veel series en films nog te bekijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-750,- euro max , en dat is inclusief een nog te kiezen beeldscherm , windows 10 tel ik even niet mee
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
HDD uit het oude systeem zal ik nog even blijven misbruiken tot die de geest geeft, muis/toetsenbord boxen aanwezigl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een degelijk systeem die op 1080 nog mee kan , 4k hoeft van mij niet .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope.
Ga je overklokken?
Blaas mijn PC liever niet op, dus nee
Wat verwacht je van ons?
Ergens een kosten besparing mogelijk ? , zijn de componenten geschikt of uit proportie ?? Alle feedback neem ik met liefde in ontvangst,
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,- | € 178,- |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Sapphire Nitro R9 380 4G D5 met backplate | € 207,95 | € 207,95 |
| 1 | Sharkoon VG4-W Zwart | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 69,95 | € 69,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 627,75 | |
[ Voor 55% gewijzigd door gizmo135 op 26-04-2016 19:56 ]