Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desnoet313
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-10 10:05
Hallo,
Als ik een game opstart (bijvoorbeeld Counter Strike) dan laad het voor een seconde en daarna slaat het scherm vast. Ik hoor mijn muis over de toetsen heen gaan dus ik kan nog wel de muis bewegen en dergelijke. Ik weet niet hoe ik het op moet lossen. Ik heb de drivers al bijgewerkt.

Beste antwoord (via Desnoet313 op 27-04-2016 16:53)

Verwijderd

Verify game cache? Pc al uit het raam gegooit? Nee grapje. Maar heb je de gamefiles door steam al laten cecken? Verify game interginity/ cache. Probeer dat is

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verify game cache? Pc al uit het raam gegooit? Nee grapje. Maar heb je de gamefiles door steam al laten cecken? Verify game interginity/ cache. Probeer dat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desnoet313
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-10 10:05
Het is al opgelost. Ik had de game cache a gecontroleerd en dat was het niet. Het probleem was dat ik een programma gedownload waarmee ik kon zien hoe warm mijn computer was(nzxt cam) en dit liet games die full screen zijn crashen. Waarom geen idee, maar dat was het probleem. Wel bedankt voor je hulp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 03:29
Desnoet313 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:53:
Het is al opgelost. Ik had de game cache a gecontroleerd en dat was het niet. Het probleem was dat ik een programma gedownload waarmee ik kon zien hoe warm mijn computer was(nzxt cam) en dit liet games die full screen zijn crashen. Waarom geen idee, maar dat was het probleem. Wel bedankt voor je hulp.
Kan goed zijn dat de oorzaak van je probleem was dat je de ingame overlay aan had staan. (die je FPS en temps ingame toont) Heb hier ook wel eens problemen mee dat als dat aan staat dat game's crashen. Heb die functie daarom ook uitgeschakeld.