Safari 9.1 en Canon MP970

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abel34
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-06 16:40
Wie o wie weet waar ik geschikte divers kan vinden om mijn Canon MP970 te gebruiken via mijn iMac met Safari 9.1 erop. Gewoon printen gaat prima, maar zodra ik ga scannen kan ik alleen naar USB scannen en niet naar de aangesloten iMac.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abel34
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-06 16:40
Thx Pandora....was er vanmorgen niet helemaal bij merk ik...maar je snapte mijn vraag (bedoelde natuurlijk OS X 10.11 El Capitan. Dus installatiehandleiding uit jouw link gevolgd, krijg melding 'installatie succesvol verlopen'......maar kan de software nergens terugvinden, grrrr. Als ik het installatiepakketje open zie ik trouwens alleen handleidingen voor windows. Bijzonder, ik geef wel op dat het voor OS X is.

[ Voor 52% gewijzigd door Abel34 op 26-04-2016 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:02

nelizmastr

Goed wies kapot

Abel34 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:25:
Thx Pandora....was er vanmorgen niet helemaal bij merk ik...maar je snapte mijn vraag (bedoelde natuurlijk OS X 10.11 El Capitan. Dus installatiehandleiding uit jouw link gevolgd, krijg melding 'installatie succesvol verlopen'......maar kan de software nergens terugvinden, grrrr. Als ik het installatiepakketje open zie ik trouwens alleen handleidingen voor windows. Bijzonder, ik geef wel op dat het voor OS X is.
Het eerste pakket is alleen de driver. Daar zit geen software bij. Stap 5 gaat over de software, die hier te downloaden :

http://www.canon-europe.c...0.11%20%28El%20Capitan%29

Er is alleen de mogelijkheid tot het gebruiken van My Image Garden en Easy Photoprint. De rest zal met utilities van de Mac zelf moeten geschieden zo te zien.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 10:16

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Als de driver is geïnstalleerd, kun je dan al niet scannen met het standaardprogramma 'voorvertoning/preview' ? Archief > Importeer van scanner. (daar zou hij dan bij moeten staan)