Toon posts:

Wat vind jij? “sorry” zou dat moeten werken?

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik, als vaste bezoeker, al meer dan 1,5 jaar lid met (noodgedwongen) verschillende accounts, toch nog steeds gebanned worden.

Omdat er een paar maanden geleden hier een paar woorden zijn geweest met een aantal moderators. En ik het niet kon laten om toch wat van me te laten horen. Domweg via verschillende icq accounts omdat ik bot op ignore werd gegooid. Waarschijnlijk omdat het te druk was of zo.

Terwijl het reguliere post gedrag van mij best redelijk is (al zeg ik het zelf). VÓÓR en NÁ het incident.

Natuurlijk, vervelende klanten die flame als vermaak zien, zou ik ook niet verwelkomen.

Maar als deze user, ik Terence van de Haar, nu eens OPRECHT in het openbaar SORRY zeg voor zijn geblaat. Zou dat dan iets uitmaken? Of is het gevaar van milieu vervuiling dan toch nog steeds te groot?

Volgens mij is het motief van de doorzettende boycot een persoonlijke kwestie. En gaat het hier niet om een bullshit c.q. wastebin bezoeker. Vandaar deze welgemeende woorden:

SORRY HLPDSK... en SORRY BULLDOG...
Voor die tientallen ICQ berichten... (flood)
Die botte scherpe woorden van mij... (scold/flame)
Sorry! Het was fout... onaardig en laag van mij.

Natuurlijk, een ander zou misschien eerder een INCOGNITO account gebruiken om zo niet meer herkenbaar te zijn. Maar dan zou ik van mijn principe moeten afstappen:
gebruik geen fake IDs, dat is niet netjes en meer iets voor carnaval.

Anyways, een fijne zondag... je mag je ook best uiten in mijn gastenboek hoor ;)
http://www.hkflash.com/gb/gb.asp?id=60068

Verwijderd

Topicstarter
Oh.. ik ben het.. 6000068... onderwijl het opstellen van de post weer een ban gehad. Duidelijk niet om de post die ik 30 minuten hiervoor maakte.

Flash gastenboeken gezocht

De is toch volledig volgens de regels dacht ik zo?!?

Maargoed moest dus even een nieuwe user aanmaken. Had ik liever ook niet gehad. Zo kom je trouwens wel aan de 30.000 users. Of hoeveel zijn het er nu eigenlijk?

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

:?

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Leuk

It seemed like a good idea at the time

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
/ -> kick.to/ [la] ;)

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
:? Snap het nie :)

Verwijderd

ø®§!! ¥»¯ž±N©ó7€ëªìŒW¥[€@­¿ºôµžÀWŒe¡Ašì®ÉŜAŜh€H¥Î€]€£·|ºC!

Betekend dit gastenboek? :)

Verwijderd

[edit by 6000068 : hier ga ik dus de fout in lol.. wat een eikel ben ik ook. Ik maak niet alleen veel spelfouten... ik kan ook nog eens niet echt goed lezen :p... ik lijk wel.. een mod?]
Op zondag 24 juni 2001 15:27 schreef Bulldog het volgende:
/ -> kick.to/ [la] ;)
kick u 2 times harder.. ever heard of karate little boy? Geezz. i say sorry.. and u bark again.. u sound like a... HOND :P

Hey... hoeveel email domeinen gaan jullie blocken??? Hoeveel klanten denk je daar mee mis te lopen? Is dat het wel waard? Is JOUW ego TWEAKERS zo ie zo wel waard? :P

Als ik het snap.. ben ik sinterklaas (8>

Verwijderd

Maargoed ik ga snel even wat zinnigs posten.

Zaken zoals / -> kick.to/ [la] zitten bezoekers namelijk niet op te wachten.

Jij tikt dat alleen maar in omdat je dan denkt dan je stoer uit de hoek komt. lol.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Misschien moet je het gewoon opgeven en accepteren dat de crew je niet op dit forum wil.

Verwijderd

Misschien moet ik een nieuwe account reggen?

Verwijderd

De crew=relatief begrip

(wake up... people die)

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nu hang je mij ook al de strot uit ! :(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 24 juni 2001 15:37 schreef Far-Out het volgende:
Zaken zoals / -> kick.to/ [la] zitten bezoekers namelijk niet op te wachten.
Uhm, gemiddelde bezoeker houdt wel van een beetje overzicht hoor ;)

Verwijderd

Zal best... ik heb helemaal geen zin in emailen.. ik haat email.. ik haat flame.. en ik haat discriminatie.. ik haat bullshit.. en ik haat wasting recourses.

Sorry hoor... ik ben turkey boy niet ofzo..

• McVirusS
Op zondag 24 juni 2001 15:38 schreef Far-Out het volgende:
De crew=relatief begrip
Nee hoor, de GoT crew zijn de mensen die leiding geven aan dit forum.....die beleid maken en mensen bannen en foute topics sluiten....in dit geval is de crew het er unaniem mee eens dat jij niet gewenst bent op dit forum......met andere woorden......wij willen je niet en dat heb je te accepteren....nu kan je mij wel weer gaan ICQ flooden maar dat veranderd niks aan deze situatie.

• McVirusS
Op zondag 24 juni 2001 15:40 schreef Far-Out het volgende:
Zal best... ik heb helemaal geen zin in emailen.. ik haat email.. ik haat flame.. en ik haat discriminatie.. ik haat bullshit.. en ik haat wasting recourses.
Waarom doe je het dan?
Sorry hoor... ik ben turkey boy niet ofzo..
Hmm, waarom is die gedachte dan al een paar keer in mij opgekomen?

Verwijderd

uuh wacht.. nu snap het pas...

[la] is uuh.. deze groep...

ik dacht dat bulldog me wilde kicken ofzo lol... uuh.. maar dat was al lang gebeurd natuurlijk :(

Sorry bulldog! Uhh zal ik die rot woorden van me wegediten?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 24 juni 2001 15:41 schreef Far-Out het volgende:
ik dacht dat bulldog me wilde kicken ofzo lol...
Is het misschien niet handig om eerst te DENKEN voordat je wat DOET ?

• McVirusS
Waarom kan je niet accepteren dat we je gewoon niet op dit forum willen hebben? Waarom zou je uberhaupt op een forum willen posten waar je niet gewenst ben?

Verwijderd

de crew=relatief
het doel=solid.. maar toch ook weer relatief
de regels=bijna solid

een crew -> evalueerd... altijd
een doel -> vormt
en ik -> blijf altijd irritant als je op mijn tenen gaat staan. Jij ook trouwens (wie dit leest is get :p)

• McVirusS
Wat mij betreft is deze kwestie afgehandelt....je bent niet gewenst op GoT .... als je de crew een relatief begrip vindt dan zie je het maar als een aktie van mij persoonlijk.....accepteer gewoon dat we je hier niet willen en zoek een andere plaats op om je vertier te zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.