Laden ipad en accuduur

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:

Hallo ik heb een nieuwe iPad Pro 9.7. Is het normaal dat de iPad aan blijft staan als je hem oplaad?

Ik ben gewend apparaten uit te zetten als ik het niet gebruik. Is dat ook normaal voor de ipad?

Ik lees dat de batterij 11 uur mee zou gaan, echter als ik hem gebruik gaat het snel, zeker geen 11 uur. Is dat normaal? Ik speel geen games.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 20:19
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:22:
Mijn vraag:

Hallo ik heb een nieuwe iPad Pro 9.7. Is het normaal dat de iPad aan blijft staan als je hem oplaad?

Ik ben gewend apparaten uit te zetten als ik het niet gebruik. Is dat ook normaal voor de ipad?

Ik lees dat de batterij 11 uur mee zou gaan, echter als ik hem gebruik gaat het snel, zeker geen 11 uur. Is dat normaal? Ik speel geen games.
Tl;dr: ja, nee, ja.

Ja, als je tegenwoordig een tablet of smartphone oplaadt, is het niet meer dan gebruikelijk dat je het toestel aan laat staan tijdens het laden. Er is totaal geen reden om het apparaat uit te schakelen wanneer je het oplaadt.

Nee, als je het apparaat niet gebruikt hoef je hem niet uit te schakelen. Wanneer je de iPad niet gebruikt, verbruikt het ook maar heel weinig batterij. Als je hem vervolgens wilt gebruiken, hoef je hem ook niet eerst op te starten wat ook nog eens vrij lang duurt.

Ja, het is normaal dat je iPad geen 11 uur mee gaat. Die 11 uur wat genoemd wordt, is een gemiddelde tijd. Het is helemaal afhankelijk wat jij doet tijdens het gebruik ervan. Als je hem uren aan één stuk intensief gebruikt, zal hij de 11 uur nooit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:49
11 uur is zeer afhankelijk van je gebruik. Je kunt zelf ook zien welke apps je hebt gebruikt.
Via instellingen en dan batterij.
Daar krijg je een overzicht van apps die je hebt gebruikt.
Apps als Netflix gebruiken veel meer dan bijv een mail app.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Ververs apps op achtergrond (instellingen>algemeen) en Privacy locatievoorzieningen kunnen je accuduur beperken. Je kan zelf instellen of je het nodig vind dat apps bepaalde zaken wel of niet gebruiken.

NRG