Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een Office 365 abonnement en ik probeer OneDrive voor bedrijven te synchroniseren, maar wanneer ik de url van de bibliotheek ingeef (het is de juiste url, daar ben ik 100% zeker van) krijg ik de foutmelding "Kan deze bibliotheek niet synchroniseren". Meer uitleg die er gegeven wordt: Uw OneDrive voor Bedrijven-bestanden worden niet meer gesynchroniseerd met deze toepassing. gebruik de nieuwste OneDrive toepassing als u wilt doorgaan met het syncroniseren van uw bestanden.

Ik heb echter de meest recente versie van OneDrive geïnstalleerd. Als ik toch probeer om de meest recente versie te installeren (voor de zekerheid) krijg ik ook de melding dat de meest recente toepassing reeds geïnstalleerd is.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10, Office 365 (2016)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
* Met mijn bibliotheek op een andere computer werkt het wel.
* Met de gedeelde bibliotheek van een collega werkt het ook.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 09:14:

Ik heb echter de meest recente versie van OneDrive geïnstalleerd. Als ik toch probeer om de meest recente versie te installeren (voor de zekerheid) krijg ik ook de melding dat de meest recente toepassing reeds geïnstalleerd is.
Misschien heb je voor OneDrive voor bedrijven een andere OneDrive applicatie nodig dan voor consumenten OneDrive schijven. Probeer 'OneDrive voor bedrijven' eens te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:54:
[...]

Misschien heb je voor OneDrive voor bedrijven een andere OneDrive applicatie nodig dan voor consumenten OneDrive schijven. Probeer 'OneDrive voor bedrijven' eens te installeren.
Dat heb ik gedaan. OneDrive voor bedrijven wordt mee geïnstalleerd met de volledige installatie van Office 365. Ik heb het ook al afzonderlijk geïnstalleerd, maar beiden bieden dezelfde uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:14:
[...]
Dat heb ik gedaan. OneDrive voor bedrijven wordt mee geïnstalleerd met de volledige installatie van Office 365. Ik heb het ook al afzonderlijk geïnstalleerd, maar beiden bieden dezelfde uitkomst.
Ok duidelijk. Het viel te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:34

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ben je ook helemaal up-to-date mbt Windows updates? Welke versie van de ODFB-client gebruik je?

Heb je hier wat aan wellicht? https://support.office.co...7?ui=en-US&rs=en-US&ad=US

[ Voor 47% gewijzigd door Yukkie op 26-04-2016 15:13 ]

We've got that ring of confidence