Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor Skype, Office, fotobewerking

Pagina: 1
Acties:

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 09:26
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of
wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Goedemorgen! Ik heb als vraag van mijn moeder gekregen om te kijken voor een nieuwe laptop. Haar huidige heeft wat problemen die er voor zorgen dat de betrouwbaarheid weg is. Aangezien ze over 2 weken 3 maanden in een astma kliniek in Zwitserland gaat zijn, is het wel handig dat ze een goede betrouwbare laptop heeft.

Wat ga je met je laptop doen?
Deze laptop zal grotendeels gebruikt worden voor:

Internet
Films kijken
Foto's van telefoon/camera halen, en deze licht te bewerken in een wat simpelere edit software (pakket op dit moment nog onbekend helaas)

Wat is je budget?
450, mocht hij echt goed zijn mag het naar max 500

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, in een Samsonite laptop rugtas, deze zal in de handbagage meegenomen worden, en daarna eigenlijk stilstaan op 1 plek.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet echt, alles behalve Acer. Hier hebben we gewoon slechte ervaringen mee helaas.

Wat zijn de eisen aan de laptop
8GB geheugen (toekomst bestendig omdat ze deze later wat meer wil gaan belasten met verwerken van video/foto bestanden)
Optische Drive (Er worden nog veel CD's afgespeeld in de laptop)

Nu zat ik zelf te kijken naar:

pricewatch: HP 15-af120nd Een goede laptop voor 429,- dacht ik

Anders krijg je;

pricewatch: Asus R540SA-XX111T

Het lastige is dat je met 8GB, 1TB en dan dit budget qua opties niet echt veel keuzes hebt.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."