Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de desktop gebruiken voor videobewerking (Premiere), full-HD video's, Photoshop en webdesign. Ik doe geen gaming. Voor de rest wordt hij gebruikt voor de normale dingen: surfen, email, Word, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800 euro maximaal.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb totaal geen merkvoorkeuren, gewoon een systeem dat de beste kwaliteit biedt voor een goede prijs.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet gewoon vlot kunnen werken. Mijn oude pc is ongeveer 10 jaar oud, dus eens ik iets aankoop heb ik graag dat het een hele tijd goed werkt
Wat verwacht je van ons?
Is de configuratie allereerst met elkaar compatibel? En denken jullie dat dit de meest interessante configuratie is voor dit budget?
Ik heb me vooral gebaseerd op de aanwijzigingen van ACB2401 in dit topic: Configuratie desktop voor videobewerking
Ik wil de desktop gebruiken voor videobewerking (Premiere), full-HD video's, Photoshop en webdesign. Ik doe geen gaming. Voor de rest wordt hij gebruikt voor de normale dingen: surfen, email, Word, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800 euro maximaal.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb totaal geen merkvoorkeuren, gewoon een systeem dat de beste kwaliteit biedt voor een goede prijs.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet gewoon vlot kunnen werken. Mijn oude pc is ongeveer 10 jaar oud, dus eens ik iets aankoop heb ik graag dat het een hele tijd goed werkt
Wat verwacht je van ons?
Is de configuratie allereerst met elkaar compatibel? En denken jullie dat dit de meest interessante configuratie is voor dit budget?
Ik heb me vooral gebaseerd op de aanwijzigingen van ACB2401 in dit topic: Configuratie desktop voor videobewerking
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 311,90 | € 311,90 |
1 | MSI B150M PRO-VDH | € 71,95 | € 71,95 |
1 | Sapphire NITRO R7 370 2G D5 | € 134,50 | € 134,50 |
1 | Cooler Master Silencio 352 | € 52,95 | € 52,95 |
1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 53,- | € 53,- |
1 | Corsair CX450M | € 52,70 | € 52,70 |
1 | Crucial BX100 250GB | € 69,95 | € 69,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 746,95 |