Toon posts:

Elsa Cable modem als router !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens de site van Elsa www.elsa.de kunje je micro cable modem met een firmware upgrade zo in een hub of switch prikken.

Iemand al ervaring mee??

Verwijderd

Zou wel stoer zijn!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Volgens mij worden die dingen nergens in NL gebruikt, dus dan heb je er ook weinig aan... Want zo'n ding aan 't kabelnet van bijvoorbeeld UPC, Essent, of Casema hangen heeft geen zin, want hij werkt toch niet....

Verwijderd

ze worden door sonera noord-holland gebruikt

alleen heeft dat geen zin omdat de firmware automatisch weer terug geplaatst word door sonera zelf

wat je wilt heeft dus geen zin

Verwijderd

Topicstarter
Bij de software van Elsa zit een functie om firmware update te beveiligen met een password en of uit te schakelen.

Houdt dat Sonra niet tegen?

Verwijderd

Als Sonera die nieuwe firmware niet kan uploaden sluiten ze gewoon je internet af lijkt me :)

Verwijderd

Als ik me niet vergis staat die firmware op een server van Sonera waar je helemaal geen rechten op hebt.
Dus zal het je nooit lukken om je firmware te upgraden.

Verwijderd

Topicstarter
Onzin de modem heeft z'n eigen firmware waar je gewoon bij kunt.

Verwijderd

Men is toch niet gek of wel?!
Waarschijnlijk kun je dan dag zeggen tegen
je breedband-internet... >:)

Verwijderd

ondanks dat je erbij komt update sonera de firmware zelf dus wat je ook doet het helpt niks

ze lijken wel gek bij sonera maar ze zijn het echt nie

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 20:32 schreef Smurk het volgende:
Onzin de modem heeft z'n eigen firmware waar je gewoon bij kunt.
Je kunt je instellingen zien dat weet ik, maar wat ik al zei je hebt geen rechten om het te saven :Z
Tenzij je met Linux werkt.
Maar ik vind het wel best en heb geen zin in narigheid en wacht dus wel op een snellere provider.
Pagina: 1