de pc zelf zit wel op een geaard stopcontact aangesloten ? en de NIC zit gewoon met het schroefje vast aan de kast.
het is een UTP netwerk, en dat andere is geen PC maar een kabelmodem.
wat voor kaartje gebruik je?
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Ik neem aan dat je nieuwe kaarten krijgt van je kabelmaatschappij 
Kan je ze niet vragen of ze je kabelmodem kunnen doormeten meteen offie niet rare dingen doet aan jouw kant van het netwerk.
Vervang ff de kabel (indien mogelijk) van de internet nic naar je modem.
klinkt mij als een probleem met stroom, maar dat is vreemd aangezien netwerkkaarten geen stroom gebruiken voor aansturing door de kabels. alleen ISDN stuurt stroom over de aders om de ISDN telefoons aan te sturen?
Heb je al een ander PCI slot geprobeerd voor de nieuwe kaarten? misschien je mobo ?
vreemd probleem
Kan je ze niet vragen of ze je kabelmodem kunnen doormeten meteen offie niet rare dingen doet aan jouw kant van het netwerk.
klinkt mij als een probleem met stroom, maar dat is vreemd aangezien netwerkkaarten geen stroom gebruiken voor aansturing door de kabels. alleen ISDN stuurt stroom over de aders om de ISDN telefoons aan te sturen?
Heb je al een ander PCI slot geprobeerd voor de nieuwe kaarten? misschien je mobo ?
vreemd probleem
Verwijderd
1. PCI bus te hoog
2. aan de andere kant klopt er iets niet (te hoog voltage, stp kabeltjes en teveel spanningsverschil?
een paar redenen.
2. aan de andere kant klopt er iets niet (te hoog voltage, stp kabeltjes en teveel spanningsverschil?
een paar redenen.
* RRX denkt nu wel haast zeker te weten dat het probleem bij de kabelmodem moet liggen, toch maar eens een telefoontje plegen met @homeOp zondag 24 juni 2001 14:46 schreef Perseus het volgende:
Ik neem aan dat je nieuwe kaarten krijgt van je kabelmaatschappij
die van de KM zit er al "eeuwen" niet meer in, ik heb verschillende geprobeerd. Acerlan, Intel Pro, Realtec, 3Com
zou ik kunnen doen, (zouden ze het niet erg vinden dat ik me inet deel)
niet mogelijk, die loopt door het hele huis heen.
heb ander PCI Slot geprobeerd, en ook ander mobo geprobeerd.
vreemd probleem
als je hebt overgeklokt ligt je bussnelheid te hoog.. tov 33 mhz
kan dat kloppen bij jou ?
Anders moet je de modem es retourneren.
Freelance tweaker
nee, loopt gewoon op orginele snelheid, 133Mhz FSB, die andere MoBo was 100Mhz FSBOp zondag 24 juni 2001 20:35 schreef D-Devil het volgende:
als je hebt overgeklokt ligt je bussnelheid te hoog.. tov 33 mhz![]()
kan dat kloppen bij jou ?
Pagina: 1