Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Boomflex
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
Ik zoek een?
Tablet met android OS en display rond de 10 inch.

Wat is je budget?
Rond de 350 -400 Euro liefst niet meer

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
muziek te luisteren over ingebouwde speakers,
netflix streamen / kijken,
youtube kijken,
spelletjes voor 7jarige,
instagram
webbrowsing
Het device zal alleen in huis gebruikt worden. Hierom is WiFi voldoende.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf keek ik naar een Samsung S2. Tevens gekeken naar de HTC Nexus 9 maar deze is boven budget of een Sony Experia. Een minimale hoeveelheid bloatware is een pré

Welke vragen heb je hier nog over?
Zouden jullie adviseren een nette 2e hands te kopen of een nieuwe maar wellicht minder krachtige tablet?
Welke tablet heeft binnen deze prijsklasse de beste audio voor muziek?
Welke tablet raden jullie aan?
Ook begreep ik dat in mei / juni een aantal nieuwe modellen uit zullen komen waardoor het gunstig kan zijn nog even te wachten maar ik wil ook niet dood gaan met de folder in mijn hand......Wat is jullie mening?

groeten en alvast dank voor het meedenken, Rob

• 123lodewijk
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
of je 2dehands koopt of nieuw maakt niet zo heel veel uit, bijna alle tablets woden gebruikt in een hoes waardoor ze (bijna) altijd in goede staat blijven. het is echt iets wat je wilt, wil je een nieuwe tablet zodat je goede garantie hebt, geen beschadigingen en geen risico op oplichting.
dan je eisen
muziek te luisteren,
netflix streamen / kijken, youtube kijken,
spelletjes voor 7jarige,
instagram
webbrowsing
kwa muziek te lusiteren licht er aan in je situatie, ga je luisteren met koptelefoon/oortjes met aangesloten speakers of op de ingebouwde speaker?
videocontent kijken dan moet je letten op een goed scherm
spelletjes/apps worden niet echt een probleem, het is wel handig om een android versie van 5.0+ te nemen
webbrowsing gaat met alle tablets wle lukken.

dan nog wat vragen voor jouw sitguatie:
ga je films downloaden of alleen streamen?
ga je muziek downloaden of streamen? als je download om hoeveel gb/nummers gaat het?
Heb je een merk voorkeur?
maakt de accuduur iets uit?

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-11 16:29

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

De goedkoopste tablet met de minste bloatware!!!!
Samsung Nexus 10.

Uiteraard alleen tweedehands en met slijtagesporen.
http://tweakers.net/product/320177/samsung-nexus-10/

Maar welke Nexus had je nou in je gedachten? :?

[ Voor 56% gewijzigd door MedionAkoya op 25-04-2016 21:15 ]

Trein?

• Boomflex
  • Niet online
Ik heb gekeken naar de HTC nexus 9. (post hierop aangepast)

Muziek luisteren gaat over ingebouwde speakers.
Films alleen streamen
Muziek alleen streamen
Ik heb geen merkvoorkeur, alleen een OS voorkeur
De accuduur is niet erg relevant omdat hij voornamelijk binnenshuis gebruikt wordt.

• Bvapple
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05-11 12:57
Google Pixel C

iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Het geluid van een Samsung Galaxy tab s is in ieder geval slecht

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:38
Heb zelf een nexus 9, en de speakers zitten in ieder geval aan de voorkant en ik vind ze best aardig klinken (voor een tablet). Zou inderdaad voor een gebruikte gaan die zou je wel rond de 200 moeten kunnen aanschaffen.

• Bvapple
En de Pixel C met 25% korting voor €375,- 32GB ?

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-11 22:07
Hier ook een Nexus 9 eigenaar. Geweldig apparaat wat ik je zeker kan aanraden. Zou niet voor een Samsung gaan maar dat ligt meer met mijn zwak voor Nexus.

Ligt hier een Nexus 7 & 9 en een Samsung Tab 3. Moet toch zeggen dat ik de prestaties van zo'n samsung wel heel snel achteruit vind gaan alsmede accuduur. Als ik nu mocht kiezen tussen een goede 2de hands Nexus 9 of een nieuwe Samsung koos ik zonder twijfel voor de Nexus.

de 2 frontspeakers produceren wel een redelijk geluid, mocht je echt beter geluid willen raad ik aan om een Bluetooth boxje te halen uit china voor 2 tientjes.
http://www.banggood.com/O...4_0-Speaker-p-973662.html

Misschien is dit wat voor je?
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

[ Voor 27% gewijzigd door Purehz op 26-04-2016 11:43 ]

• MedionAkoya

MedionAkoya

Let op: Bij Samsung Nexus 10 moet je de naam Samsung negeren, want er zit geen Samsung rotzooi op.
En ander voordeel van Nexus 10 is dat deze Nexus beschikt over een microHDMI-aansluiting.

Trein?

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-11 22:07
MedionAkoya schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:10:
Let op: Bij Samsung Nexus 10 moet je de naam Samsung negeren, want er zit geen Samsung rotzooi op.
En ander voordeel van Nexus 10 is dat deze Nexus beschikt over een microHDMI-aansluiting.
Ben het met je eens dat je hier Samsung kunt negeren. Maar zou het niet aanraden aan TS. Ten eerste is het alweer een 3 jaar oud apparaat, 2de de verkoop is gestopt bijna 2 jaar geleden. Dus dan moet je 2dehands zoeken naar een apparaat van minimaal 2 jaar oud die nog in goede staat moet zijn. Lijkt mij niet echt haalbaar.

• recsto
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-11 20:33
heb zelf een nvidia shield tablet. werkt prima uitbreidbaar met sd kaart. en kost maar 200 euro. doe er ongeveer hetzelfde mee als jij doet/wilt doen. heb voor deze gekozen omdat hij front speakers had, met een goed geluid. ook leuk om wat andere games dan alleen android games

• Bvapple
Nogmaals, kijk ook eens naar de Pixel C. Is net zoals een Nexus Device, maar 10" , goed qua batterij, enorm snel en de luidsprekers zijn 'redelijk'. Voor 375 EUR kan je volgens mij niks beter vinden.

• MedionAkoya

MedionAkoya

Purehz schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:19:
[...]

Ben het met je eens dat je hier Samsung kunt negeren. Maar zou het niet aanraden aan TS. Ten eerste is het alweer een 3 jaar oud apparaat, 2de de verkoop is gestopt bijna 2 jaar geleden. Dus dan moet je 2dehands zoeken naar een apparaat van minimaal 2 jaar oud die nog in goede staat moet zijn. Lijkt mij niet echt haalbaar.
Oke, je hebt gelijk. Ik heb mijn Nexus 10 ook gekregen in 2014... :>

TS, ga voor Nexus 9, de opvolger van Nexus 10. _/-\o_

Trein?

• Boomflex
  • Niet online
Allen, dank voor jullie reactie's en goede adviezen. Het gaat de pixel C of de nexus 9 worden.
De Pixel C kan ik niet vinden voor onder de 499 Euro maar is wel erg aantrekkelijk.

De Nexus 9 is goedkoper maar je krijgt ook iets minder... Even een nachtje over slapen en dan doe ik vast een goede koop.

• Bvapple

• Boomflex
  • Niet online
thanks!
Pagina: 1