Boot Camp USB niet genoeg ruimte?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-08 17:23
Ik Windows te installeren met Bootcamp op mijn Mac. Tijdens het 'kopieren van Windows-bestanden' blijft hij heel lang hangen. Na een uur of 2 krijg ik de melding: "Uw opstartbare USB-schijf kan niet worden aangemaakt. Er is onvoldoende ruimte beschikbaar op de schijf." Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar allemaal met hetzelfde resultaat.

Hier op het forum vond ik een paar antwoorden, ten eerste om de schijf te defragmenteren. Maar gezien het een SSD is lijkt me dat geen passende oplossing. De USB stick is 16gb groot en USB 2.0. De harddisk is op Mac OSX na helemaal leeg. Ik heb Mac OSX ook net volledig schoon geinstalleerd. Ik heb de USB stick in verschillende formaten geformateerd, maar ook dat mocht niet baten.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Kijk in de logboeken, daar staat meer. Gebruik ook eens een andere USB stick. Je kan ook je eigen media gebruiken in plaats van de opstartbare USB media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:52
Maak de usb stick zelf aan en sla het downloaden van drivers over. Alleen het vinkje voor windows installeren is voldoende.

Een 8Gb usb stick is volgens mij al genoeg voor alle windows installaties dus 16GB is meer dan zat. Ik gebruik zelf altijd een eigen stick of dvd die ik gevalideerd heb op een andere pc. Werkt altijd dan zolang de image dus niet corrupt is voordat ik hem erop plemp.