Ik Windows te installeren met Bootcamp op mijn Mac. Tijdens het 'kopieren van Windows-bestanden' blijft hij heel lang hangen. Na een uur of 2 krijg ik de melding: "Uw opstartbare USB-schijf kan niet worden aangemaakt. Er is onvoldoende ruimte beschikbaar op de schijf." Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar allemaal met hetzelfde resultaat.
Hier op het forum vond ik een paar antwoorden, ten eerste om de schijf te defragmenteren. Maar gezien het een SSD is lijkt me dat geen passende oplossing. De USB stick is 16gb groot en USB 2.0. De harddisk is op Mac OSX na helemaal leeg. Ik heb Mac OSX ook net volledig schoon geinstalleerd. Ik heb de USB stick in verschillende formaten geformateerd, maar ook dat mocht niet baten.
Iemand een idee?
Hier op het forum vond ik een paar antwoorden, ten eerste om de schijf te defragmenteren. Maar gezien het een SSD is lijkt me dat geen passende oplossing. De USB stick is 16gb groot en USB 2.0. De harddisk is op Mac OSX na helemaal leeg. Ik heb Mac OSX ook net volledig schoon geinstalleerd. Ik heb de USB stick in verschillende formaten geformateerd, maar ook dat mocht niet baten.
Iemand een idee?