Ervaring met Fieber (zakelijk)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aadje93
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:05
Vandaag werden wij gebeld door Fieber, een "ISP" (al zie ik het meer als doorverkoper) die gericht is op het MKB, de prijzen vond ik wat aan de stevige kant, echter bieden zij wel mikrotik apparatuur aan in hun shop wat mij iets positiever maakte, er hangt hier al een mikrotik in het rack te snorren.

Echter zijn er hier ervaringen met Fieber (niet Fiber). Na wat zoekpogingen kom ik niet veel tegen, al een DM gestuurd naar iemand die postief was, maar geen uitgebreide verhalen, ook de rest van het wilde internet heeft mij niet veel duidelijkheid kunnen scheppen.

Ik hoor graag of er toevallig iemand is die ook ervaringen met Fieber heeft. Hun prijs is wat hoog vergeleken met consumentenprijs, maar het vaste ip adres, en "volledig open"/geen FOP verhaal is aantrekkelijk, ook is er redelijk goede kennis van zaken op kantoor gezien ze zich op het MKB richten, waar er meer op vpn basis gewerkt word, Bij de grotere callcenters van providers is de technische kennis vaak "om te huilen".

Iemand ervaring met Fieber (positief en negatief is welkom!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:21
Wij gebruiken het zakelijk 100/100 met een 16 ip blokje.
Nu al een jaar, en inderdaad geen problemen.
Uiterst vriendelijke support en behulpzaam, we hadden nl. eerst de lijn en een paar dagen later pas het volledige ip blok, remote de router laten configureren klaar.