Gnome Kalender app in Ubuntu 16.04

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melwasul
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 12:54
Hoi,

Dit weekend Ubuntu 16.04 geïnstalleerd op één van m'n laptops. De installatie zelf verliep vlekkeloos.

Naar aanleiding van de Ubuntu review op tweakers heb ik even de nieuwe kalender app uitgeprobeerd, echter lukt het me niet deze automatisch te laten synchroniseren met m'n ingestelde Google account (in de Ubuntu online accounts). Naar wat ik heb begrepen zou de kalender automatisch moeten synchroniseren met je Google kalender wanneer je je Google account hebt toegevoegd in de Ubuntu online accounts. Dit lukt bij mij echter niet. Ik zie ook de kalender app helemaal niet staan bij de applicaties waarmee m'n Google account gesynchroniseerd wordt (enkel evolution-data-server als ik me goed herinner, hoewel ik Evolution helemaal niet geïnstalleerd heb).

Iemand bekend met dit probleem?

Experience the mountains!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buildid2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 11:27
en als je klikt op de tijds aanduiding ? dan zie je een agenda en mogelijke afspraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:22

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik denk dat evolution-data-server de software achter de kalender is en dat het klopt dat je het onder die naam in de lijst ziet staan.

Krijg je toevallig foutmeldingen of andere berichten bij het gebruik van de kalender?

This post is warranted for the full amount you paid me for it.