Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Powerbank opladen met usb-usb kabel?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs de Xtorm Laptop Power Bank 18.000 AL390 aangeschaft voor een vlucht van 11 uur. De powerbank kan mijn laptop (die na 3-4 uur films kijken leeg is) één keer opladen. Ik kan dus zo'n 6-8 uur films kijken.
De vlucht heeft een USB aansluiting in de stoel voor me. Kan ik via een USB-USB kabel van de stoel naar de Powerbank de powerbank opladen? Er staat hier niets over in de handleiding van de powerbank.

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Verwijderd op 26-04-2016 08:27)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:46:
Ik heb onlangs de Xtorm Laptop Power Bank 18.000 AL390 aangeschaft voor een vlucht van 11 uur. De powerbank kan mijn laptop (die na 3-4 uur films kijken leeg is) één keer opladen. Ik kan dus zo'n 6-8 uur films kijken.
De vlucht heeft een USB aansluiting in de stoel voor me. Kan ik via een USB-USB kabel van de stoel naar de Powerbank de powerbank opladen? Er staat hier niets over in de handleiding van de powerbank.
Op de website lees ik het volgende:
Input DC 19V/2A (adapter included)
Je powerbank wordt dus opgeladen met 19V, terwijl er uit een usb-poort maar 5V komt. Je kan de powerbank dus niet opladen d.m.v. usb.

Alle reacties

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Er staat op de website heel duidelijk dat hij wordt opgeladen met de meegeleverde adapter. Er zit ook geen USB-B input op dus hoe je erbij komt dat je hem via USB kunt opladen is me niet helemaal duidelijk.

[ Voor 39% gewijzigd door Bigs op 25-04-2016 15:49 ]

Acties:
  • Beste antwoord

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Op de website lees ik het volgende:
Input DC 19V/2A (adapter included)
Je powerbank wordt dus opgeladen met 19V, terwijl er uit een usb-poort maar 5V komt. Je kan de powerbank dus niet opladen d.m.v. usb.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt. Ik heb de adapter inderdaad en daarmee kan ik de Powerbank ook gewoon opladen, maar aangezien de powerbank leeg is na 1 keer opladen van de laptop, vroeg ik me af of ik de powerbank in het vliegtuig een tweede keer zou kunnen opladen. Dat kan dus niet lees ik. Bedankt voor de snelle reacties

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

Alvast bedankt!
Je kan trouwens ook even op seatguru kijken, het is mogelijk dat je vlucht gewoon stroomaansluitingen heeft. Mijn laatste vlucht had dat in ieder geval wel. (2 stopcontacten, 110v ac per 3 stoelen als ik me niet vergis)

Verwijderd

Topicstarter
Ik had inderdaad al even gekeken, maar stroomaansluitingen zijn alleen aanwezig in Business en Economy Plus (SAS, airbus A340-300).
Pagina: 1