[OS X El Capitan] Foto's uploaden lukt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:18

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Topicstarter
Mijn vrouw heeft een Macbook pro met, sinds afgelopen april, 'el-capitan' erop. Sindsdien lukt het haar niet meer foto's te uploaden. Zodra je naar de library gaat en op 'kies' klikt, gebeurt er eerst een tijd niks waarna hij oneindig lang gaat laden.
ik heb zelf geen verstand van Apple, tot haar frustratie ('jij bent toch zo goed met computers ? Wat heb ik nou aan jou ?') vandaar de vraag hier.

Kent iemand het probleem en vooral: weet iemand een oplossing ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:02

nelizmastr

Goed wies kapot

Wat versta jij hier onder uploaden? Het synchroniseren naar iCloud gaat automatisch, is niet handmatig te regelen als het aan staat. Als je foto's wil toevoegen aan de Foto's app (dus niet iPhoto, die is de nek omgedraaid) dan is slepen misschien wel net zo makkelijk. Als je bedoelt dat de foto's niet in iCloud terecht komen zou ik de opslag even checken. Standaard is het limiet 5GB en als fotodelen aanstaat gaan ALLE foto's naar de cloud. Dat-ie dan niet meer wil na een tijdje is dan normaal.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmvdberg
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-01 23:55

dmvdberg

Cake or Death?

Waar en waarmee probeer je te uploaden? Want onder 10.11 is iPhoto niet meer en moet je FOTOS openen. En ja, dat is even anders.

M1 Max user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

Topicstarter
Ik bedoel met uploaden: foto's op een website zetten of foto's uit FOTO invoegen bij hotmail. Dat lukt dus niet meer. Het regenboogbolletje blijft maar draaien....
Dat heeft toch niets te maken met ICloud ?

[ Voor 26% gewijzigd door garathane op 25-04-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garathane schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:33:
Ik bedoel met uploaden: foto's op een website zetten of foto's uit FOTO invoegen bij hotmail. Dat lukt dus niet meer. Het regenboogbolletje blijft maar draaien....
Dat heeft toch niets te maken met ICloud ?
Dat heeft inderdaad niets met iCloud te maken echter was je startpost zo onduidelijk en OSX nauw samen werkt met iCloud is het geen vreemde conclusie dat men daar aan denkt.

Nu weten we dat je in een webbrowser een willekeurig bestand probeert te uploaden naar een willekeurige site en dat werkt op geen enkele site als ik je goed begrijp.

Kan je ook aangeven welke browser je dit in doet? Test tevens of het probleem zich ook voordoet als je een andere browser gebruikt (Firefox/Chrome) Als het in een andere browser wel werkt dan zou ik de browser waarin het niet werkt een keer naar standaard waarden resetten.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2016 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

Topicstarter
Op dit moment gebruikt ze Safari, de versie die bij el Capitan hoort. We zullen eens kijken wat er gebeurt met een andere browser, i.i.g bedankt voor deze tip.
Pagina: 1