Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om te gamen met de nieuwe pc de volgende games wil ik er graag op gaan spelen.
Dayz
H1z1
CS:GO
verder doe ik niet veel met mijn pc
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag maximaal 850,- kosten maar het liefste rond de 800,- (850,- is echt de max).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf ook een lijstje in elkaar gezet dit is een beetje waar ik naar opzoek ben.
verder heb ik maar 1 wens dat de pc blauw is (blauwe led en/of blauwe fans).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil gewoon een standaard game pc met een leuke videokaart / processor die nog wel een jaartje of 2 meekan. Verder heb ik ook al wat samengesteld dit heb ik met een pc builder op internet gedaan en kwam op die site uit op 779,- verder weet ik niet als dit goed is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb zelf dit gevonden wat zou hier verbeterd aan kunnen worden?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
graag wil ik de pc in een blauw thema dus blauwe fans/led verder heb ik niet echt eisen als hij maar de spellen goed kan draaien (medium/high).
Ga je overklokken?
nee nog nooit gedaan ook niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf deze pc samengesteld via een pc builder ( zoals ik net al vermeld had). Maar ik wil graag weten als jullie nog wat aanpassingen weten aangezien ik niet heel veel van moederborden etc. weet word het een beetje lastig.
verder weet ik wel hoe ik een pc moet bouwen dit is geen probleem.
misschien weten jullie ook wat nog meer mooie pc cases zijn. (met window).
Ik ben van plan om te gamen met de nieuwe pc de volgende games wil ik er graag op gaan spelen.
Dayz
H1z1
CS:GO
verder doe ik niet veel met mijn pc
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag maximaal 850,- kosten maar het liefste rond de 800,- (850,- is echt de max).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf ook een lijstje in elkaar gezet dit is een beetje waar ik naar opzoek ben.
verder heb ik maar 1 wens dat de pc blauw is (blauwe led en/of blauwe fans).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil gewoon een standaard game pc met een leuke videokaart / processor die nog wel een jaartje of 2 meekan. Verder heb ik ook al wat samengesteld dit heb ik met een pc builder op internet gedaan en kwam op die site uit op 779,- verder weet ik niet als dit goed is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,80 | € 198,80 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2PV DDR3 | € 35,45 | € 35,45 |
| 1 | Sapphire Nitro R9 380 4G D5 met backplate | € 207,95 | € 207,95 |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD5003AZEX, 500GB | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Zalman Z9 Plus | € 63,- | € 63,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Sharkoon WPM600 Bronze | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 40,92 | € 40,92 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 732,07 | |
ik heb zelf dit gevonden wat zou hier verbeterd aan kunnen worden?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
graag wil ik de pc in een blauw thema dus blauwe fans/led verder heb ik niet echt eisen als hij maar de spellen goed kan draaien (medium/high).
Ga je overklokken?
nee nog nooit gedaan ook niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf deze pc samengesteld via een pc builder ( zoals ik net al vermeld had). Maar ik wil graag weten als jullie nog wat aanpassingen weten aangezien ik niet heel veel van moederborden etc. weet word het een beetje lastig.
verder weet ik wel hoe ik een pc moet bouwen dit is geen probleem.
misschien weten jullie ook wat nog meer mooie pc cases zijn. (met window).
JozuaR