Ik heb het nu besteld, maar als ik ga overclocken (wat ik zeker ga doen), raak ik dan mijn garantie kwijt?
Natuurlijk!
Overclocken:
Hardware buiten specificaties laten lopen.
Overclocken:
Hardware buiten specificaties laten lopen.
JA, maar het probleem voor je leverancier zal zijn dat hij het niet kan bewijzen dat je overclocked! Dus je houdt gewoon je garantie als je er niks van zegt.
Dit gaat natuurlijk niet op als je op de cpu gaat solderen of schrijven met een HB potlood.
Dit gaat natuurlijk niet op als je op de cpu gaat solderen of schrijven met een HB potlood.
Dus als ik voltage ga veranderen, merken zij dat dan niet? Of gebeurt dat niet op de chip zelf maar op de converter (kheb het nu hier over de celeron 566)
als je het voltage veranderd doe je dat in de bios of met dipswitches/jumpers op het mobo. ze kunnen dit nooit controleren.
Je hebt ook gewoon converters waar je het voltage op kan veranderen en daar kunnen ze toch niet achterkomen.
Verwijderd
voltage maakt neit uit. OEMs draaien CPUs vaak zelfs standaard op hogere voltages om m stabiel te houden. dus stel dat zij een duron systeem hebben dan draait dat op 1.6 ipv 1.5. kijk als je je CPU molt omdat je m op 2.5 volt draait terwwijl ie op 1.5 moest lopen dan heb je een probleem denk ik.
thavinny
thavinny
Pagina: 1