Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP Pavilion X2 12" verschillende types

Pagina: 1
Acties:

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een surface achtige convertible voor gebruik op reis en als tablet / mini pc voor thuis. De HP Pavilion X2 lijkt mij een mooi apparaat vanwege de scherpe prijs (680€ inclusief toetsenbord!) echter zijn er vrij weinig reviews te vinden, ik vraag mij dus af of ik veel moet inleveren qua kwaliteit doordat de tablet 300€ goedkoper is dan een vergelijkbare surface.

Wat ik wel online tegen ben gekomen is dat er in verschillende landen verschillende codes zijn.
in NL b000nd
in DE b030ng
in USA b020nr

Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn? Ik kom zelf geen direct verschil tegen en snap de codes dus niet.
Mocht iemand nog een review tegen komen of eigenhandige ervaring hebben dan hoor ik het graag!

[ Voor 5% gewijzigd door Wabs op 25-04-2016 13:02 ]

• Bruin Poeper
  • Registratie: April 2013
  • Niet online
Je moet bij HP heel goed kijken naar die codes, inderdaad!
Want de ene Pavilion is de andere niet.
Kijk goed naar de specificaties, zoals schermtype, hoeveelheid geheugen, soort graphics card, soort harddisk, SSD. Bij elke uitvoering hoort een andere code.
Een HP uit de test van 4 of 6 maand geleden is niet de HP die je nu in de winkel ziet, ook al ziet hij er hetzelfde uit! Het verandert allemaal zeer snel en ongemerkt. "Just-in-time" viert hoogtij tegenwoordig.
HP's zijn niet gemakkelijk (legaal) te openen of te upgraden. Je moet dus van tevoren weten wat je wilt.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wabs schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:01:
(680€ inclusief toetsenbord!)
in NL b000nd
in DE b030ng
in USA b020nr
Hoogstwaarschijnlijk de layout van het keyboard.

39

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:24
Lokalisatie is bij het partnumber van HP te herkennen aan het gedeelte achter de #, ABH is hierbij het Nederlandse model, UUG Belgisch, ABD Duits, ABB Europees, etc.

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Thnx voor het meedenken, zal de specs zeker goed controleren voor de daadwerkelijke aankoop.