Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaydemir
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-07 08:53
Hoi,

Mijn Samsung s6 heeft weer een tijdje geleden een update gehad naar 6.0. Alle apps werken goed. behalve Skylanders Lost Islands niet. Heb op internet gezocht wat de probleem kan zijn. maar kan niks vinden. in principe moet het gewoon werken omdat op versie 5.1 het wel deed. ik krijg bij het openen 2 seconden de logo van het spel te zien en daarna word het zwart. En blijft zwart. heb al een mail gestuurd naar support van het spel maar lijkt niet te reageren. het feit dat ik deze spel al heel lang aan het spelen was en behoorlijk wat opgebouwd heb terzijde. ben ik benieuwd of iemand dit kan oplossen.

alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 16:25
heb je al geprobeerd het spel te verwijderen en opnieuw te installeren
(ik weet niet zeker of je savegame bewaard blijft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Wat je sowieso even kan proberen is om de cache te wissen. Dus settings->apps daar het spel opzoeken en vervolgens op Cache wissen drukken. Let wel op het verschil met gegevens wissen, daarmee zou namelijk de savegame weggaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
aaydemir schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:13:
Hoi,

Mijn Samsung s6 heeft weer een tijdje geleden een update gehad naar 6.0. Alle apps werken goed. behalve Skylanders Lost Islands niet. Heb op internet gezocht wat de probleem kan zijn. maar kan niks vinden. in principe moet het gewoon werken omdat op versie 5.1 het wel deed. ik krijg bij het openen 2 seconden de logo van het spel te zien en daarna word het zwart. En blijft zwart. heb al een mail gestuurd naar support van het spel maar lijkt niet te reageren. het feit dat ik deze spel al heel lang aan het spelen was en behoorlijk wat opgebouwd heb terzijde. ben ik benieuwd of iemand dit kan oplossen.

alvast bedankt
toevallig, dit heb ik met mijn s6 met android 6 bij de app van Marvel Alliance 2!

;( ;( ;w
ik222 schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:42:
Wat je sowieso even kan proberen is om de cache te wissen. Dus settings->apps daar het spel opzoeken en vervolgens op Cache wissen drukken. Let wel op het verschil met gegevens wissen, daarmee zou namelijk de savegame weggaan...
Dit werkt niet, al geprobeerd, ook de app verwijderen clean master erover en herinstalleren maakt geen verschil.

[ Voor 21% gewijzigd door furian88 op 25-04-2016 14:18 ]

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaydemir
Inderdaad. heb ook gedaan. raar is dit. Wie weet hoe we dit kunnen oplossen??
furian88 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:17:
[...]

toevallig, dit heb ik met mijn s6 met android 6 bij de app van Marvel Alliance 2!

;( ;( ;w

[...]

Dit werkt niet, al geprobeerd, ook de app verwijderen clean master erover en herinstalleren maakt geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
aaydemir schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:20:
Inderdaad. heb ook gedaan. raar is dit. Wie weet hoe we dit kunnen oplossen??
[...]
Mailtje sturen naar de uitgever / maker van de game en melden dat je problemen hebt met het spel op Android 6.0 in combinatie met een Samsung Galaxy S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Review plaatsen in de Appstore ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Nog steeds geen oplossing helaas.. heb al tijden review in de playstore staan. Ook nog niks kunnen vinden helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Volgens mij is het probleem rechten gerelateerd. Je zou dat kunnen controleren. Maakt de game geen log aan waarin eventuele problemen ed staan. Als dat er is het even mee sturen naar de uitgever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

furian88 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:53:
Nog steeds geen oplossing helaas.. heb al tijden review in de playstore staan. Ook nog niks kunnen vinden helaas...
Heb je er al een losse mail aan gewaagd? Kan me voorstellen dat een app developer niet alle reviews gaat nalezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaydemir
Heb een mail gestuurd. ze reageren niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
ik zou een mail sturen (al helemaal getypt) tot ik hem opnieuw installeerde, voordat ik hem echter opende gaf es file explorer aan om hem te analyseren. dit heb ik gedaan en vervolgens opende ik het spel en deed hij het bij mij ineens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

furian88 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:44:
ik zou een mail sturen (al helemaal getypt) tot ik hem opnieuw installeerde, voordat ik hem echter opende gaf es file explorer aan om hem te analyseren. dit heb ik gedaan en vervolgens opende ik het spel en deed hij het bij mij ineens...
Dat is goed nieuws. Wat heeft ES File Explorer geanalyseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
rens-br schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:46:
[...]

Dat is goed nieuws. Wat heeft ES File Explorer geanalyseerd?
onder andere de rechten,cache en nog een paar andere dingen die ik zo snel niet kon lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaydemir
Nee, bij mij lukt het niet. bij mij gaf het niet zelf aan om te analyseren. heb zelf geselecteerd. helaas geen verandering. kan je stappenplan typen, misschien heb ik iets gemist..
Pagina: 1