Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Youtube abbonementen indelen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-11 16:20
Ik ben gek op youtube, en ben heb veel verschillende abonnementen.
Echter staat alles door elkaar heen. Ik zou graag indelingen willen maken. Muziek, Film trailers etc etc.

Is dat mogelijk, ben al tijden aan het zoeken naar een oplossing maar kan er niet echt een oplossing voor vinden.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
joppe113 schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:47:
Is dat mogelijk, ben al tijden aan het zoeken naar een oplossing maar kan er niet echt een oplossing voor vinden.
Nee, ik geloof niet dat dit mogelijk is in Youtube zelf. Heb even voor je gekeken bij Abonnementen beheren en daar is het alleen mogelijk om de volgorde te veranderen van A-Z, Relevantie en Nieuwe activiteit.

• joppe113
Bedankt, wel een gemis eigenlijk.
rens-br schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:24:
[...]

Nee, ik geloof niet dat dit mogelijk is in Youtube zelf. Heb even voor je gekeken bij Abonnementen beheren en daar is het alleen mogelijk om de volgorde te veranderen van A-Z, Relevantie en Nieuwe activiteit.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je stelt een vraag, maar selecteerde bij openen van het topic 'discussie'. Ik maak er alsnog een vraagtopic van.

(Ik ben niet ingelogd@YT dus vraag het maar even): kan je niet zelf een portaaltje maken (tenminste met iframes)? Of kan je alleen individuele filmpjes extern "delen"?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• joppe113
ok, bedankt voor het wijzigen. De rest van je vraag/antwoord snap ik niet zo goed. Je bedoelt waarschijnlijk zelf iets in elkaar knutselen qua website of zo?
F_J_K schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:46:
Je stelt een vraag, maar selecteerde bij openen van het topic 'discussie'. Ik maak er alsnog een vraagtopic van.

(Ik ben niet ingelogd@YT dus vraag het maar even): kan je niet zelf een portaaltje maken (tenminste met iframes)? Of kan je alleen individuele filmpjes extern "delen"?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat laatste ja. Zo te horen geen optie :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• joppe113
nou misschien wel via een gratis website of zo, je hebt me wel op een idee gebracht
Pagina: 1