Fourstack gegevens niet correct

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Is er wat te doen om de fourstack gegevens aangepast te krijgen?
er staat dat er op mijn adres koper beschikbaar is. Dit is niet het geval er is alleen glas beschikbaar (en daar staat juist een groot X bij).

(Het betreft stadsvernieuwing in oud portaal gebied en daarom wel glas maar geen koper).

Beste antwoord (via Ybox op 26-04-2016 13:39)

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 21:59
Glasvezel in oud portaalgebieden(dus XMS)
telt niet mee in de huidige database omdat ze de leverstraat hebben dichtgegooid. De Glasvezel PoPs schijnen problemen te geven, waardoor KPN geen nieuwe klanten wil aansluiten in deze gebieden. Hierdoor dus en aangezien KPN voorlopig niks wil doen met die PoPs zul je toch koper (coax of telefoonlijn) moeten gebruiken als je geen oud XMSser bent en dus geen oud glasabo hebt. Vandaar het rode kruis bij glasvezel in Fourstack.

Voor fouten in Fourstack(wat betreft telefoonlijn) kun je het beste contact opnemen via kpn webcare

[ Voor 15% gewijzigd door timmie1 op 26-04-2016 13:33 ]

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ybox schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:35:
Is er wat te doen om de fourstack gegevens aangepast te krijgen?
er staat dat er op mijn adres koper beschikbaar is. Dit is niet het geval er is alleen glas beschikbaar (en daar staat juist een groot X bij).
Fourstack wordt beheerd door KPN. Heb je al contact opgenomen met KPN?

Verder, ondervind je nu nadelen aan het feit dat Fourstack informatie verkeerd weergeeft?

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 25-04-2016 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabes
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-10 09:35
Volgens mij hebben de gegevens van fourstack te maken met de beschikbaarheid van KPN-WBA, je zegt dat je in een portaal gebied zit. Volgens mijn info zijn er nog een heleboel portaal gebieden waar geen KPN WBA beschikbaar is. Daar is dus wel glas, maar geen (of bijna geen) beschikbaarheid van providers/pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
rens-br schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:27:
[...]

Verder, ondervind je nu nadelen aan het feit dat Fourstack informatie verkeerd weergeeft?
Nou het geeft een verkeerd beeld bij providers, die geven aan dat ik *dsl kan nemen terwijl ik geen koper heb liggen (o.a).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Ybox schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:29:
[...]
Nou het geeft een verkeerd beeld bij providers, die geven aan dat ik *dsl kan nemen terwijl ik geen koper heb liggen (o.a).
Ah ok vandaar. Maar DSL wil je toch eigenlijk ook niet meer aansluiten, als je glas hebt liggen, ofwel?

Edit: Ik zie dat je ook aangeeft dat glas volgens Fourstack niet beschikbaar is. Ik zou dus toch even contact opnemen met KPN en je probleem uitleggen.

Overigens wat geeft http://www.eindelijkglasvezel.nl/ aan?

[ Voor 24% gewijzigd door rens-br op 25-04-2016 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

rens-br schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:27:

De database welke Fourstack gebruikt/beheert, wordt ook gebruikt voor veel postcode checks bij providers. Ik heb maandenlang met het probleem gezeten dat volgens fourstack (en dus ook providers) ik maar max 5mbit kon halen op mijn adres, probleem dat je dus nergens kan overstappen of je huidig abonnement kan laten omzetten.

TS geval zou ik denken als je bv wil kijken welke aanbieders er zitten voor je glas, er dus nergens zichtbaar is wie dat precies is, je krijgt zelfs de melding dat er geen glas beschikbaar is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:54
Ybox schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:29:
[...]

Ook als je opbelt en uitlegt dat je echt alleen maar glas hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
hcQd schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:41:
[...]

Ook als je opbelt en uitlegt dat je echt alleen maar glas hebt?
gevalletje computer says no ;) maar mss dat het met de ombouw naar kpn-wba (ooit) dan meer keuze vrijheid heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:54
Dan bestel je toch DSL, inclusief monteur en aansluitgarantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Ybox schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:46:
[...]
gevalletje computer says no ;) maar mss dat het met de ombouw naar kpn-wba (ooit) dan meer keuze vrijheid heb.
KPN inmiddels al gebeld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
rens-br schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:26:
[...]

KPN inmiddels al gebeld dan?
Jup antwoord is nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:47
Op Fourstack staan alleen KPN verbindingen.
Heb je wel glasvezel via Reggefiber? Want als dat een andere aanbieder is, dan staat dat niet op fourstack.

Verder bestaat de mogelijkheid dat je daadwerkelijk een telefoonaansluiting hebt, maar dat je ISRA weggenomen is door de eigenaar of vorige bewoners. Verbouwing wellicht?
Misschien heb je ergens nog wel de grondkabel liggen in een meterkast, kelder of kruipruimte.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 21:59
telt niet mee in de huidige database omdat ze de leverstraat hebben dichtgegooid. De Glasvezel PoPs schijnen problemen te geven, waardoor KPN geen nieuwe klanten wil aansluiten in deze gebieden. Hierdoor dus en aangezien KPN voorlopig niks wil doen met die PoPs zul je toch koper (coax of telefoonlijn) moeten gebruiken als je geen oud XMSser bent en dus geen oud glasabo hebt. Vandaar het rode kruis bij glasvezel in Fourstack.

Voor fouten in Fourstack(wat betreft telefoonlijn) kun je het beste contact opnemen via kpn webcare

[ Voor 15% gewijzigd door timmie1 op 26-04-2016 13:33 ]

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
cornfed99111 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:47:
Op Fourstack staan alleen KPN verbindingen.
Heb je wel glasvezel via Reggefiber? Want als dat een andere aanbieder is, dan staat dat niet op fourstack.

Verder bestaat de mogelijkheid dat je daadwerkelijk een telefoonaansluiting hebt, maar dat je ISRA weggenomen is door de eigenaar of vorige bewoners. Verbouwing wellicht?
Misschien heb je ergens nog wel de grondkabel liggen in een meterkast, kelder of kruipruimte.
Zoals in de op staat, nieuwbouw op oud Portaal gebied gezien er glas ligt hebben ze geen koper meer aangesloten.
timmie1 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:30:

KPN webcare heb ik gesproken, Fourstack is niet aan te passen. En idd oud XMS ;)

Voor mij het is het wel duidelijk. Dank allen.
Pagina: 1