Ik heb een msi k7t turbo lite v3.0b en een probleem met mijn audio het loopt namelijk te snel iemand een goede suggestie ?
Verwijderd
Ik ben snel genoeg om mijn geluidskaart in te halen dus ik heb dat probleem niet.... 
Beschrijf je probleem wat precieser dan kunnen anderen er ook een beeld van vormen (en een oplossing bedenken) (No offence)
Beschrijf je probleem wat precieser dan kunnen anderen er ook een beeld van vormen (en een oplossing bedenken) (No offence)
Verwijderd
Je audio loopt harder dan het zou moeten?Op zondag 24 juni 2001 01:38 schreef artic007 het volgende:
Ik heb een msi k7t turbo lite v3.0b en een probleem met mijn audio het loopt namelijk te snel iemand een goede suggestie ?
Te veel beats/minute?? Wat moet ik me daar bij voorstellen..
Als je een techno liefhebber ben, laten zo!
ik heb het op een k7t pro2 maar ik heb al live erin gekocht maar als je b.v winamp volume heel snel uit zet dat was bij mij dan dan hoorde ik gewoon nog geluid
koop gewoon een sb live erin en je bent ervan af
Verwijderd
Dat KAN
- een driver probleem zijn (effe nieuwe drivers installeren, of overnieuw).
- een audiodecompressor probleem zijn (andere/nieuwe compressors downloaden of ander programma kiezen).
- slecht fragment zijn (opnieuw maken/dl).
- een driver probleem zijn (effe nieuwe drivers installeren, of overnieuw).
- een audiodecompressor probleem zijn (andere/nieuwe compressors downloaden of ander programma kiezen).
- slecht fragment zijn (opnieuw maken/dl).
je moet gewoon een andere geluidskaart halen als je pietje precies bent in geluid die kaart is gewoon voor kleine geluiden van windows etc en niet om een dvd super geluid te geven
Nou als ik een liedje afspeel of een spel speel dan loopt de sound 3 x te snel ofzo.Net als dat je met een sblive met het progje livewire chipmunk aan zet.
Met de standaarddrivers had ik ook legio problemen, nieuwste drivers losten hier de problemen op. Hoewel ik de onboard audio niet meer gebruik (tís nou niet écht geweldig nl)
ik heb em op een versterker aangesloten, en het geluid voldoet net zo goed als mijn oude SB 64 AWE (die kon ik er niet inzetten omdat het een ISA kaart is)Op zondag 24 juni 2001 11:13 schreef _MaLa_ het volgende:
je moet gewoon een andere geluidskaart halen als je pietje precies bent in geluid die kaart is gewoon voor kleine geluiden van windows etc en niet om een dvd super geluid te geven
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Pagina: 1