Beste mede tweakers,
Ik zoek een nieuwe HDD voor mijn games & programma's
Ik zoek een nieuwe hdd voor mijn games en programma's aangezien mijn oude HDD het begeven heeft.
Wat is je budget?
140 max
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
WD of Seagate maar een ander alternatief is ook goed
Ik heb zelf al veel onderzoek gedaan en heb nu 2 hdd's uitgekozen van 2 TB aangezien ik dit nodig ben aan opslagcapaciteit. Echter vraag ik me nu af welke ik het beste kan kopen qua prijs/kwaliteitsverhouding & welke het meest geschikt is voor mijn doeleinden. De hdd word veel gebruikt voor gamess & programma's dus laadtijden en snelheid is dus een must. Ook stel ik betrouwbaarheid op prijs. Wat ik uit sommige reviews kan opmaken is dat de WD BLACK de prestatie soms tegenvalt voor wat je betaalt. Maar bij andere reviews zie ik juist weer erg snelle schrijfsnelheden. Qua Seagate zie ik eigenlijk hetzelfde alleen is daar vooral een minpunt het aantal jaar garantie.
De 2 hdd's die ik tot nu toe heb uitgekozen:
pricewatch: WD Black SATA 6 Gb/s WD2003FZEX, 2TB
pricewatch: Seagate Desktop HDD, 2TB
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidig systeem:
Cpu: AMD FX 8350
PSU: Be quiet! Pure Power L8 | 730WCM
RAM: 16 gb ddr3 1600 mhz.
GPU: XFX 7870
SSD; Samsung 840 120 gb
MOBO: ASUS M5A99FX PRO R2.0
Ik hoop dat jullie mij hierover advies kunnen geven wat voor mij de beste keuze is.
Ik zoek een nieuwe HDD voor mijn games & programma's
Ik zoek een nieuwe hdd voor mijn games en programma's aangezien mijn oude HDD het begeven heeft.
Wat is je budget?
140 max
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
WD of Seagate maar een ander alternatief is ook goed
Ik heb zelf al veel onderzoek gedaan en heb nu 2 hdd's uitgekozen van 2 TB aangezien ik dit nodig ben aan opslagcapaciteit. Echter vraag ik me nu af welke ik het beste kan kopen qua prijs/kwaliteitsverhouding & welke het meest geschikt is voor mijn doeleinden. De hdd word veel gebruikt voor gamess & programma's dus laadtijden en snelheid is dus een must. Ook stel ik betrouwbaarheid op prijs. Wat ik uit sommige reviews kan opmaken is dat de WD BLACK de prestatie soms tegenvalt voor wat je betaalt. Maar bij andere reviews zie ik juist weer erg snelle schrijfsnelheden. Qua Seagate zie ik eigenlijk hetzelfde alleen is daar vooral een minpunt het aantal jaar garantie.
De 2 hdd's die ik tot nu toe heb uitgekozen:
pricewatch: WD Black SATA 6 Gb/s WD2003FZEX, 2TB
pricewatch: Seagate Desktop HDD, 2TB
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidig systeem:
Cpu: AMD FX 8350
PSU: Be quiet! Pure Power L8 | 730WCM
RAM: 16 gb ddr3 1600 mhz.
GPU: XFX 7870
SSD; Samsung 840 120 gb
MOBO: ASUS M5A99FX PRO R2.0
Ik hoop dat jullie mij hierover advies kunnen geven wat voor mij de beste keuze is.