Video en geluid via camera of tablet om te communiceren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerjanv18
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-07-2023
Mijn vraag
Mijn vader is op zoek naar een product waarmee hij zijn werknemers live beelden naar hem kan laten streamen incl. geluid. Hij moet dit dan kunnen bekijken via een tablet of ander apparaat met groot scherm (wel mobiel dus geen desktop, ook geen laptop is te groot).

Zodoende kan hij zijn werknemers op afstand helpen met problemen en advies geven hoe iets op te lossen.

Het is voor een bouwbedrijf, een smartphone heb ik wel aangedacht maar dat is A een dure oplossing (50 werknemers) en B niet echt geschikt voor een werkomgeving als een bouw.

Weet iemand een oplossing / systeem voor deze situatie?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gezien ze denk ik niet over wifi beschikken zal je toch snel op een smartphone uitkomen.
je bent afhankelijk van je mobiele internet en dan heb je gratis programma's als skype om connectie met elkaar te leggen.
het hoeft niet te duur te zijn natuurlijk tenzij je iedereen een 128GB iPhone 6s gaat geven.
Maar de wat middenmoot android toestellen zullen hier ook vooruit mee komen, en denk op den duur dat je je meer zorgen moet maken over de 50x data kosten elke maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals hierboven ook aangegeven.. Als er geen WiFi is, dan wordt traditionele hardware ook lastig qua connectiviteit. Budget smartphones icm Skype is een prima middel.

Kun je misschien aangeven wat ongeveer get budget is?