Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wie weet een alternatief voor dit device van Fiat Brazilie?

Pagina: 1
Acties:
  • 323 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een vraag: De 'livestore' van Fiat Brazilie kent een mobiel device waarin de klant en Fiat met elkaar kunnen chatten, video chatten en kunnen bellen, twee zijdig. Echter het device is niet te koop. Wie weet echter een alternatief voor dit device?

Zie:www.google.com

Paul

[ Voor 6% gewijzigd door br00ky op 25-04-2016 17:51 ]

Alle reacties

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:15
Elke smartphone? Eventueel met de juiste app.

Die livestore geeft fouten bij het laden bij mij, waarschijnlijk met de addblockers en privacyblockers die staan te draaien bij me. Geen zin om deze even uit te zetten.

Wat wil je eigenlijk bereiken met dit device?

[ Voor 5% gewijzigd door Arator op 25-04-2016 11:09 ]

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-11 16:55

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik vraag me ook af waarom ik in hemelsnaam met een andere autorijder van het zelfde merk zou willen chatten ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Topicstarter
gaat erom, als ik een autodealer ben, met een showroom, kan dit device mij beter in contact brengen met potentiële kopers van mijn auto's, bijvoorbeeld gebruikt. ik kan een live demo geven over de auto bijvoorbeeld

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft dit met Overige (Computer)hardware te maken :?

Sowieso is zowel dit topic als doel ervan nogal spammerig, en eigen inzet ontbreekt hoe dan ook.

Voor de volgende keer:
Het algemeen beleid

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.