Hallo Mede-Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met de pc lekker stabiel gamen op minstens 60fps, Mijn scherm is een Full HD scherm 1080p. Ik zou graag spellen zoals GTA V op High willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute max prijs is €820,- inclusief Toetsenbord, Muis, headset en windows.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een Full HD scherm. Ik heb wel een toetsenbord en muis, maar die zijn aan vervanging toe
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik dit nodig ga hebben voor een stabiel systeem, de muis en toetsenbord zijn nog niet inbegrepen, is het slimmer om een SSD te nemen i.p.v een HDD?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Enige voorkeur is een systeem in de stijl van rood/zwart en een intel processor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stabiel pc in rood/zwarte stijl die 60 FPS haalt op games zoals GTA V
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een stabiele pc samen te stellen. Ik hoop ook dat jullie mij tips kunnen geven over het in elkaar zetten van pc's, totaal geen verstand.
. Ook hoop ik dat jullie samen met mij de beste deals kunnen vinden, deals uit het buitenland vindt ik niet erg. Zolang dit goedkoper is vind ik het mooi.
. Ik heb trouwens ook nog een toetsenbord en muis nodig die ik graag in het zwart heb met rode led.
EDIT: Heeft het zin om te wachten op de nieuwe videokaarten? Had gehoopt dat ze binnenkort zouden komen, maar lees net dat ze waarschijnlijk pas na de zomervakantie komen. Liever zou ik toch wel kunnen gamen in de vakantie. Ik sta ook open voor de 2e hands producten zolang ze in goede staat zijn en niet ouder zijn dan 4 maanden. Eventueel zou ik deze GTX 970 in mijn build kunnen stoppen, zolang hij echt nieuw is...http://tweakers.net/aanbod/982425/msi-geforce-gtx-970-gaming-4g-nieuw!!.html
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met de pc lekker stabiel gamen op minstens 60fps, Mijn scherm is een Full HD scherm 1080p. Ik zou graag spellen zoals GTA V op High willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute max prijs is €820,- inclusief Toetsenbord, Muis, headset en windows.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een Full HD scherm. Ik heb wel een toetsenbord en muis, maar die zijn aan vervanging toe
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik dit nodig ga hebben voor een stabiel systeem, de muis en toetsenbord zijn nog niet inbegrepen, is het slimmer om een SSD te nemen i.p.v een HDD?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,79 | € 198,79 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Sapphire NITRO R9 380X 4G D5 | € 239,50 | € 239,50 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | BitFenix NOVA Zwart Window | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 47,99 | € 47,99 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-2133C15D-8GVR | € 36,99 | € 36,99 |
| 1 | Logitech G230 Stereo Gaming Headset | € 48,80 | € 48,80 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,70 | € 52,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 757,67 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Enige voorkeur is een systeem in de stijl van rood/zwart en een intel processor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stabiel pc in rood/zwarte stijl die 60 FPS haalt op games zoals GTA V
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met een stabiele pc samen te stellen. Ik hoop ook dat jullie mij tips kunnen geven over het in elkaar zetten van pc's, totaal geen verstand.
EDIT: Heeft het zin om te wachten op de nieuwe videokaarten? Had gehoopt dat ze binnenkort zouden komen, maar lees net dat ze waarschijnlijk pas na de zomervakantie komen. Liever zou ik toch wel kunnen gamen in de vakantie. Ik sta ook open voor de 2e hands producten zolang ze in goede staat zijn en niet ouder zijn dan 4 maanden. Eventueel zou ik deze GTX 970 in mijn build kunnen stoppen, zolang hij echt nieuw is...http://tweakers.net/aanbod/982425/msi-geforce-gtx-970-gaming-4g-nieuw!!.html
[ Voor 5% gewijzigd door Allemaalbaas op 25-04-2016 00:14 ]