Toon posts:

DELL 19 icnch

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een nieuwe monitor gekocht, een DELL 19 inch met flat triniton beeldscherm.
Nu zie ik in het beeld 15 cm van de bovenkant en 15 cm van de onderkant 2 lijntjes lopen.
Welliswaar niet heel duidelijk maar wel iets om mij aan te ergeren.
De verkoper zegt dat dit normaal is bij een flat triniton.
Is dit echt waar??????
En is er een manier om dit te verhelpen????
Ik gebruik een hercules 4500 (KyroII) kaart.
Bij de help van de monitor raden ze mij aan om de monitor op 85HZ te zetten, hoe doe ik dit???
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!
Hartstikke bedankt alvast.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Die lijntjes zijn idd normaal. Dit is om het masker dat binnenin hangt op zijn plek te houden (ik weet het niet heel precies) maar het hoort dus wel.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:32

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Klopt als een huis, die Dells duiken overal op trouwens.. wat hebbie er voor betaald? Niet te veel hoop ik?

Maare, als je de search even leert gebruiken kom je al een heeeel eind! Dit is namelijk niet echt iets wat een nieuw topic waard is hoor.

Bij m'n Iiyama staat het ook in de manual, in dat op zicht dus ook nog es een RTFM!
(ReadTeFuckingManual for tha n00b's)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 900 piek betaald!

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zondag 24 juni 2001 01:17 schreef kroetie het volgende:
Ik heb 900 piek betaald!
Nah is niet te veel denk ik.. ze verkochten hiero in de buurt voor rond de 900,- gewone Dells.. volgens mij geen trinitron oid.
Eigenlijk best goedkoop, voor een platte 19"

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info!!
Maar weet je ook hoe ik hem op 85HZ moet zetten of ligt dat weer aan de videokaart???

Verwijderd

Topicstarter
Ben er al uit!!!
Hartstikke bedankt voor de info!!

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zondag 24 juni 2001 01:33 schreef kroetie het volgende:
Ben er al uit!!!
Hartstikke bedankt voor de info!!
Hehe, ik zei helemaal niets ;)

Succes verder.. kijkt ie een beetje lekker? Zal wel denk ik?

Veel plezier iig en anytime :)

Verwijderd

Waar heb ie die Dell 19 inch weg? heb zelf net gisteren de Dell p991 gekocht bij de Mediamarkt voor 799,- echt superbeeld en zo'n lage prijs voor een platte Sony buis ;)
en lekker 1600 x 1200 op 85 hz

een echte aanrader voor iedereen!!!!!

http://docs.us.dell.com/docs/monitors/p991/en/spec.htm

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:25
Vraagje aan Dark_Ages,
Ik lees hier altijd dat je een monitor een half uurtje "warm moet laten worden" voordat je kunt zien of het beeld echt helemaal mooi is enzo.
Maar kan dat bij de MediaMarkt ook?
Ik ben er twee keer geweest en mijn ervaring is dat mensen dan aan alle kanten aan alle produkten staan te trekken. Niet echt de omgeving om rustig een belangrijke aankoop te doen. Of zie ik dat helemaal verkeerd?

Verwijderd

ga op een rustig moment daar de mediamarkt niet op een koopavond of in het weekend dan hebben ze wel tijd voor je. In de mediamarkt in Leeuwarden hebben ze een hele berg monitoren gewoon de hele dag aanstaan dus ze zullen wel op temperatuur zijn. :) Ik zelf heb mijn nieuwe monitor zo meegenomen zonder hem daar te testen, en bevalt prima ;)

Verwijderd

Dark Ages, is het zeker een p991 voor 799,- en niet de p990? Want dan ga ik er ook eentje halen.

Verwijderd

yep heb er zelf ook nog effe speciaal gecheckt en anders vraag je toch even of ze de doos open maken voor je ;)

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Ik heb een P991 gehaald voor f749,- excl. BTW.

Hij wordt opgestuurd en komt hier morgen aan.
http://www.lebox.nl. Hij staat er voor 799,- ex. Als je Dave daar belt wordt het f749,-

Ik denk dat de bovengenoemde prijs ook ex is.

Afbeeldingslocatie: http://www.avt.com/core/images/4288-02.jpg

Technical Specifications:
CATHODE RAY TUBE
New Flat FD Trinitron
18.0" viewable information size
90° deflection
0.24mm AG pitch
38% face plate transmission
AR/AS Coating
DISPLAY PERFORMANCE/FEATURES
800 x 600 @ 120HZ
1024 x 768 @ 120HZ
1280 x 1024 @ 100HZ
1600 x 1200 @ 85Hz
1600 x 1280 @ 80Hz
9300K, 6500K, 5000K & individual RGB Color Adjust
DDC1 & DDC2B & DDCBi
Nine Language OSD
Help Menus / Enhanced Diagnostic Screen
Digital Convergence
Zoom Control
Manual Degauss
Moire Reduction
Color Temp Selection & Adjustment
Auto Center / Size Button
3 Watt Deep Sleep Mode

Geen geld voor zo'n mooi scherm!!
De specs komen, op de dual-input na, bijna overeen met een Sony CDG-G400. Kijk maar eens wat die kost. heheheh.

Dell is trouwens voorzichtig met zijn specs. De specs die Sony OEM aan zijn klanten geeft zijn veel hoger (Die heb ik gepost). Ik heb het hier ook met mijn Dell P1110 (21" broertje van de P991). Als je de drivers installeerd dan zie je dat hij veel meer kan dan in de specs staan (qua refresh)

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
nee joh dat ding heeft veel grote dot pitch en dat beeld is ook veel minder scherp heb hem hier ook net binnen maar is niet voor mij >:)

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

In de specs hebben ze allebij .24-.26 AG pitch.

De refresh rates komen ook ongeveer overeen en ze hebben dezelfde tube.

De Sony heeft, net zoals de 21" Dell, 2 VGA inputs. De Dell 19" maar 1.

Verwijderd

Bij Mediamarkt is ie 799,- inclusief BTW :) :)

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:54
Hoe bevalt die monitor verder?

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:04

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Begrijp ik het goed, is deze monitor gelijk aan een Sony G400?!
Ik loop er al een tijdje aan te denken om een G400 aan te schaffen, maar als dit voor de helft kan is dat zeker geinig.
En als ie verder hetzelfde beeld geeft who cares?! :)

• Heintje
  • Laatst online: 09-06 16:15
ik heb die Dell P991 gehad (3x omgeruild zelfs :P). Bij Kinorama stond ie al een aantal maanden geleden voor 999,-. Hij trekt op 1600x1220 geen 85hz. En de beeldlijnen trokken scheef rechtsonder (maar dat hebben meer Trinitrons). Volgens mij zijn het allemaal reparatie-modelletjes of restpartijen. Hij is prima als je niet al te zware @D-eisen stelt. Zeker als ie nu voor 799 staat!.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Morgen vertel ik meer. Dan is de mijne waarschijnlijk binnen.

Ik zal hem eerst sparen. Ik sluit hem aan op mijn Dell Inspiron 4000GT notebook. Daar zit een 8Mb ATi Rage Mobility 128 in. Ik zal de resultaten posten.

Dan gaat hij mee naar huis. ;) Daar sluit ik hem aan op mijn Gainward Geforce2GTS, modified naar quadro pro. En dan geef ik hem goed op zijn flikker.

Die resultaten krijg je ook te zien.

Ik heb geen ervaring met de P991. Wel met zijn 21" broertje P1110 en dat is een geweldig mooi scherm, vind ik. (Zeker t.o.v. de oude Philips briliance 201 schermen die we hadden en de oude IBM 21" schermen die we nog hebben)

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Zo ik heb mijn monitor net binnen. (Dell P991) Hij is nu aangesloten op mijn laptop. Ik heb de Dell drivers geïnstalleerd.

Hij staat nu op 1280*1024@85hz met groot lettertype. 85Hz is een beperking van de ATi in mijn notebook.

Het scherm is scherp. Ik heb net het test programma van Nokia er op los gelaten en bijgesteld waar nodig. Het scherm ziet er nu goed uit. Rechts onderin wijkt de hoek iets maar voor de rest is het scherm rustig, plat en egaal van kleur.

Nu ga ik naar huis en ik zal hem aan mijn GTS hangen. Dan vertel ik meer.

• tiguan
  • Nu online
oeps. verkeerd gelezen.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 18:13 schreef Kirpeknots het volgende:
Zo ik heb mijn monitor net binnen. (Dell P991)...

Het scherm is scherp. Ik heb net het test programma van Nokia er op los gelaten en bijgesteld waar nodig...
Welke test programma is dat van Nokia? Waar kan ik die halen? Kan ik die ook gebruiken voor andere Dell Trinitron monitoren?

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 21:47 schreef Dock27 het volgende:

[..]

Welke test programma is dat van Nokia? Waar kan ik die halen? Kan ik die ook gebruiken voor andere Dell Trinitron monitoren?
Kun je gebruiken voor alle monitors natuurlijk :) , ik moet ff zoeken naar een linkje wacht ff :P hier: http://www.construnet.hu/nokia/monitors/test/mon_test.zip

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 21:49 schreef AirHead het volgende:

[..]

Kun je gebruiken voor alle monitors natuurlijk :) , ik moet ff zoeken naar een linkje wacht ff :P hier: http://www.construnet.hu/nokia/monitors/test/mon_test.zip
Bedankt :) :) :)
Gaat het trouwens nog onweren vannacht? ;)

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen ook een P991 van de Mediamarkt (799,- incl. btw) en hij bevalt mij prima. (De monitor is wel heel erg zwaar als je het met de trein mee naar huis moet nemen, twee dagen spierpijn gehad)

Ik was altijd van plan om een LG 19" Flatron te kopen omdat deze plat is zonder 2 strepen. Een vriend van me heeft de LG 17" Flatron en ik was daar niet echt van onder de indruk. Ik vind het beeld van de Flatron helemaal niet helder, het lijkt wel alsof er een wazige laag overheen zit. Ik heb toen maar besloten om voor 400,- minder de Dell P991 te kopen, ook al heeft deze wel de horizontale strepen. En eerlijk gezegd kan ik wel met die twee strepen leven en merk ik er niet zoveel van, voor 799,- heb ik het er wel voor over.

P.S.: Gisteren heb ik zelf de LG 19" Flatron bij een bedrijf gezien en ik moet zeggen dat ik het beeld van mijn Dell helderder en mooier vind.

• kieskes
  • Laatst online: 18:54
Hebben ze bij de Mediamarkt ook een 17" variant van DELL ?

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 16:22 schreef kieskes het volgende:
Hebben ze bij de Mediamarkt ook een 17" variant van DELL ?
Ze hebben volgens mij ook een 17" Dell in de aanbieding, maar ik weet niet of het een trinitron monitor is (ik dacht van niet).

Verwijderd

Hoe lang is de garantie en is het onsite garantie??

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:17

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb nu al 4 jaar lang een Dell 17" Trinitron Flat, en deze monitor roelt de pan uit!

Maar, ik ben denk ik wel toe aan 'n 19" of meer :(

Intentionally left blank.

Verwijderd

[off-topic]
Ik heb ook een 19" van Dell, nou,
ik heb nog NOOIT zo'n mooie/goede monitr gehad echt niet.
'k heb eersteen 21"(!) van Sony gehad en dat was gewoon bucht
is kappot gegaan, dus direct in de kliko dat ding en deze gekocht :)
'k heb 'r direct ook een Pc van Dell bij gekocht ( :P ) en top ding! :)
[/off-topic]

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 09:28
Ik heb nu een 21" van dell enne idd dat ding roeleert zwaar superstrak beeld en behalve dan die domme lijntjes niks dan lof.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Hoe lang is de garantie en is het onsite garantie??
3 jaar garantie en service, levenslange telefonische helpdesk (ik denk dus niet onsite, hoewel niet vermeld.)

Ik loop al langer te kijken naar een monitor,en zag maandag voor het eerst die P991 staan.
Ik vragen, hoeveel op vooraard, en klopt die prijs wel? 24 stuks. prijs 799,=
Ik hem dinsdag gekocht, waren er nog maar 8 op voorraad!

Hebben jullie er trouwens ook nix bij gekregen? Ik had een orginele dichte doos, maar er zat geen boekje of drivers bij.
Ook geen spannings-snoer, maar dat stond al aangegeven dat dat er niet bij zou zitten.
(gelukkig hebben we ier op mijn werk een paar dozen van die snoeren, dus dat was geen probleem.)

Overigens was dit Mediamarkt Rotterdam.

• Boogie
Wat is het hier ineens stil: Zou iedereen massaal de Media-Markt van z'n voorraad P991's aan het afhelpen zijn?

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:25
Bevalt de P991 nog steeds?

Wat kost dat, als je zo'n snoer moet kopen?

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op donderdag 12 juli 2001 15:31 schreef miles het volgende:
Bevalt de P991 nog steeds?

Wat kost dat, als je zo'n snoer moet kopen?
spannings snoer een paar gulden ( 5 ongeveer )
beeldschermsnoer ook een paar gulden ( 20 ongeveer )

• tiguan
  • Nu online
Op donderdag 12 juli 2001 10:24 schreef mboogie2 het volgende:

[..]

blaat
Yepz, je krijgt alleen de monitor met mooie roze piepschium :)

Maar het boekje is in PDF formaat op de Dell site te halen enneh, drivers heb je niet nodig. Echte tweakers barsten van de stroomkabels.

Oh monitor snoer? Dat zat bij mij aan de monitor vast. Ik heb de P990.

• Boogie
Ik ben niet duidelijk genoeg geweest, de data kabel zat er "natuurlijk" wel bij, omdat hij zoals bij de meeste (niet bij alle) monitoren vast aan zit.

Ik had wel de driver gedowned, omdat mijn max resolutie maar 800x600 was. Probleem bleek echter in de driver van mijn videokaart te zitten.

Overigens hoeft volgens mij niemand een spanningskabel te kopen. Die dingen hebben ze bij elk bedrijf wel over. Een kabel gaat nu eenmaal langer mee dan de compu of de monitor. Ieder bedrijf heeft nog wel de kabels van de 486'ers/P1's liggen

• tiguan
  • Nu online
Ja klopt. De verkoper bood mij kosteloos een kabel aan, maar ik bedankte vriendelijk. Want ik heb thuis nog een kist vol met die dingen.

Verwijderd

... zit er wel 3 jaar garantie bij ?( waarschijnlijk 1 jaar) Dell staat er om bekend dat componenten (voeding etc.) wel eens van wat mindere kwaliteit zijn. Als er 3 jaar bij zit haal ik ook een ex.

• Boogie
Op het bordje staat:

3 jaar garantie en service, levenslange telefonische helpdesk.

Verwijderd

Heb ook een P991, ik heb er een G400 van Sony naast gehad en ze zijn op het front en de tweede aansluiting na gelijk. Pas wel op, er zijn 2 partijen op de markt! Er zijn nieuwe monitoren, hebben gewoon te lang gestaan en worden door Dell doorverkocht (bouwjaar 2000 en gemaakt in april/mei). Deze kun je herkennen aan een normale doos van bruin karton met wit piepschuim. Ook zit de monitor netjes in plastic. Handboek zit er ook bij maar geen powerkabel (zit bij Dell bij de pc). Er zijn ook gerepareerde exemplaren (meetsal of heel nieuw of van 1999). Deze zitten in een doos met roze piepschuim en zitten niet in plastic. Ook ontbreekt het handboek. De nieuwe worden aangeboden voor rond de fl 900 en de gerepareerde voor rond de fl 800.

• Heintje
klopt, die met dat roze piepschuim heb ik twee gehad en daarna geld terug! Waren 999 bij Kinorama begin dit jaar.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• p_m
  • Niet online

p_m

Het zijn dampwires en die staan niet in de garantie, ik bedoel: dan heb je gewoon pech.

33% van alle Iiyama monitoren heeft dit, maar bij Sony (Dell monitoren zijn Sony dacht ik?) ligt dit veel lgaer, je hebt pecht Kroetie!

Putting the bit in Biton since 1997

• Boogie
Er zijn nieuwe monitoren, hebben gewoon te lang gestaan en worden door Dell doorverkocht (bouwjaar 2000 en gemaakt in april/mei). Deze kun je herkennen aan een normale doos van bruin karton met wit piepschuim. Ook zit de monitor netjes in plastic. Handboek zit er ook bij maar geen powerkabel (zit bij Dell bij de pc).
:? Ik snap er niets meer van. Ik had inderdaad een bruine doos met wit foamschuim (geen polystyreen schuim), bouwjaar oktober 2000 :) Monitor zat netjes in plastic, alleen geen boekje er bij! :'( Heb ik nu een gerepareerde, of een overschot scherm?

• Heintje
De doos met het roze verpakkingsmateriaal had geen handgrepen.

• p_m
  • Niet online

p_m

Op maandag 25 juni 2001 18:03 schreef Kirpeknots het volgende:
Ik heb een P991 gehaald voor f749,- excl. BTW.

Hij wordt opgestuurd en komt hier morgen aan.
http://www.lebox.nl. Hij staat er voor 799,- ex. Als je Dave daar belt wordt het f749,-

Ik denk dat de bovengenoemde prijs ook ex is.

[afbeelding]

Technical Specifications:
CATHODE RAY TUBE
New Flat FD Trinitron
18.0" viewable information size
90° deflection
0.24mm AG pitch
38% face plate transmission
AR/AS Coating
DISPLAY PERFORMANCE/FEATURES
800 x 600 @ 120HZ
1024 x 768 @ 120HZ
1280 x 1024 @ 100HZ
1600 x 1200 @ 85Hz
1600 x 1280 @ 80Hz
9300K, 6500K, 5000K & individual RGB Color Adjust
DDC1 & DDC2B & DDCBi
Nine Language OSD
Help Menus / Enhanced Diagnostic Screen
Digital Convergence
Zoom Control
Manual Degauss
Moire Reduction
Color Temp Selection & Adjustment
Auto Center / Size Button
3 Watt Deep Sleep Mode

Geen geld voor zo'n mooi scherm!!
De specs komen, op de dual-input na, bijna overeen met een Sony CDG-G400. Kijk maar eens wat die kost. heheheh.

Dell is trouwens voorzichtig met zijn specs. De specs die Sony OEM aan zijn klanten geeft zijn veel hoger (Die heb ik gepost). Ik heb het hier ook met mijn Dell P1110 (21" broertje van de P991). Als je de drivers installeerd dan zie je dat hij veel meer kan dan in de specs staan (qua refresh)
Is dit gewoon een Sony Monitor? De G400 of E400? Waarom betaal je er dan normaal 1500 gulden voor en nu maar 800???? VAAGGG!!

Ik ga nieuwe comp kopen met de E400 (of G400)... maar ik kan het dus veel beter bij Le Box (w.e.) kopen?

• winwiz
  • Laatst online: 20:19
Ik heb hem ook hij bevalt mij prima. Ik heb ook een Iiyama 450 (19") en ik moet zeggen dat deze dell scherper en helderder is. Op de Matrox G400max is hij tot 1800-1440 nog ragscherp en is alles prima te lezen. Ik heb nu een Geforce 3 maar dit is beduidend minder scherp op die resolutie, maar ja die heeft weer vele andere voordelen >:). Standaard resolutie is trouwens 1280 * 1024 en dat is perfect ook op de Geforce 3 bijna geen verschil met de Matrox

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Verwijderd

Volgens mij is het zo dat iedereen die een doos met normaal piepschuim en plastic heeft een nieuwe heeft (=overschot) en de gene die dat roze schuim heeft die heeft een opgelapte.

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 18:05 schreef virtual het volgende:
[off-topic]
Ik heb ook een 19" van Dell, nou,
ik heb nog NOOIT zo'n mooie/goede monitr gehad echt niet.
'k heb eersteen 21"(!) van Sony gehad en dat was gewoon bucht
is kappot gegaan, dus direct in de kliko dat ding en deze gekocht :)
'k heb 'r direct ook een Pc van Dell bij gekocht ( :P ) en top ding! :)
[/off-topic]
Dell IS Sony........ (beeldbuis komt van Sony, nl triniton)

• Quantor
  • Niet online
Ik heb ook een Dell P991 ultrascan (nieuw bij de pc :9 en ik heb zelden een betere monitor gezien die in dezelfde prijsklasse valt. En die lijntjes vallen al helemaal niet meer op.

Naast deze P991 staat ook nog een Dell D1226H, da's een bolle beeldbuis, maar ook deze is best goed, wel een kleine afwijkinkje maar ook dat valt niet meer op.

Conlusie: Quantor raadt mensen die vragen welke pc ze moeten kopen Dell aan
- goede service
- stabiele pc's
- goede monitoren
- alleen die verkopers.... :'(
en ik werk er niet eens!

• Boogie
ff ter completering:

De driver voor W2k en W9x vindt je hier

De documentatie-pdf vindt je hier
De rest van de specs en documentatie hier

• p_m
  • Niet online

p_m

Waarom zijn die DEll monitoren zo supergoedkoop bij Le Box, terwijl ze bij de pricewatch honderden guldens duurder zijn (in pricewatch: 1350 tot 1600 gulden voor E400 en G400)??

Het zijn toch gewoon dezelfde? :?

Verwijderd

Zag toevallig vanavond dat ze bij de mediamarkt in Leeuwarden alleen nog maar de Dell 990 verkochten dus de p991 wordt blijkbaar dus goed verkocht, maar wat wil je ook met zo'n koopje van 799 piek 8-)

• p_m
  • Niet online

p_m

Waarom zijn die DEll monitoren zo supergoedkoop bij Le Box, terwijl ze bij de pricewatch honderden guldens duurder zijn (in pricewatch: 1350 tot 1600 gulden voor E400 en G400)??

Die Dell Monitoren zijn toch gewoon de Sony E400 of G400 ??

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Bij Dell ZELF kost ie incl BTW + aflevering f 1400.

Ik wil best wel een P991 maar ik hoef echt geen gebruikt/gefixed model. Ik vind ze bij LeBox wel HEEL erg goedkoop.. lijkt wel een rest partij?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• a6amt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:37

a6amt

Nostalgie

Foutje bedankt!

• Kirpeknots

Kirpeknots

Wazzup!

Ik heb nu 1 P991 met wit piepschuim van lebox gehad. Heerlijk scherm.

Van de week heb ik een P790 met roze piepschuim gehad en die was niet goed. Terug gestuurd me RMA.

Dus volgens mij is wit piepschuim :) , roze piepschuim :'( .

(Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik een andere P790 (17"Nokia Triniton) krijg. Was een verrassing voor mijn vriendin.

Verwijderd

Geeft dell onsite garantie?

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 19:21
Kan iemand dit verhaal officieel bevestigen (dat met dat piepschuim). Ik heb dus een eentje van bj feb. 2000 met roze schuim, bruine doos, geen boekje.
De verkoper heeft me tot 3 keer aan toe gezegd dat dit nieuwe waren. Maar het beeld is echt om te :9~. Wat vinden jullie:
Klagen
Of gewoon mijn kop houden.

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

Pagina: 1