Zo'n twee weken geleden is mijn iPhone 6s omgeruild voor een nieuwe (refurbished). Alles is in orde, maar er is iets met het scherm. Onder fel licht lijkt het alsof er iets van een dunne coating loskomt, maar het is bijna niet te zien. Wel is het goed te voelen, want normaal glijdt je vinger over het scherm, maar op een deel van het scherm voelt het wat ruw aan. Als het scherm wat vettig is dan ziet het er op die plaats ook anders uit.
Ik heb het scherm al schoongemaakt met een licht vochtige doek, maar zelfs als 'ie volledig schoon is voelt het ruw en anders aan.
Is dit de oleofobische coating die loslaat? Is het iets anders? Wat kan ik nog proberen, voordat ik bij Apple aanklop?
Edit: Foto die het probleem weergeeft. Zo ziet het eruit als je een vochtige doek eroverheen haalt. Enkel in het midden blijft het water zo 'liggen'.
Ik heb het scherm al schoongemaakt met een licht vochtige doek, maar zelfs als 'ie volledig schoon is voelt het ruw en anders aan.
Is dit de oleofobische coating die loslaat? Is het iets anders? Wat kan ik nog proberen, voordat ik bij Apple aanklop?
Edit: Foto die het probleem weergeeft. Zo ziet het eruit als je een vochtige doek eroverheen haalt. Enkel in het midden blijft het water zo 'liggen'.

[ Voor 15% gewijzigd door Liliuokalani op 24-04-2016 21:15 . Reden: Verduidelijking ]