Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil windows 10 gaan draaien en voornamelijk gaan gamen. We spelen met een groepje vrienden vaak:
- Call of Duty 4 Modern Warefare
- Age of Empires 3
- Borderlands 1/2
- left for dead 1/2
- Dead Island.
- C&C Generals (maar die loopt altijd vast bij ons)
- Guild Wars 2
We zijn altijd opzoek naar leuke nieuwe coop games, die kunnen we helaas moeilijk vinden.
Momenteel kan ik met mijn Toshiba L500-126 nog prima mee(C2D 2.1Ghz 4GB en een AMD4650 + SSD) Maar ik wil graag een snellere laptop met 17inch en full hd.
Ik denk dat we in de toekomst ook wel wat andere games gaan spelen die wat zwaarder zijn.
Ook zal een een heel klein beetje met Adobe Première gewerkt worden.
Wat is je budget?
+- 600 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, Alleen als ik ga lannen en dan is het in de laptoptas --> auto --> bureau dus gewicht is geen enkele issue.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
minimaal 6GB maar liever 8GB en de mogelijkheid om later naar 16GB heeft een voorkeur.
2 HD bays heeft ook minj voorkeur.
Ik prefereer een i7 boven een i5.
Minimaal 17 inch, groter mag.
2 vrienden hebben een pricewatch: Acer Aspire V17 Nitro VN7-791G-576X en die vind ik er bijzonder goed uit zien. Het zou leuk zijn als er qua performance ook een beetje in de buurt van een 860m komt maar gezien mijn budget maakt het niet zoveel uit.
Verder ben ik totaal niet merkgebonden, Ik lees hier op dit forum soms ook slechte verhalen over BTO en Clevo maar dan denk ik wat kan je met mijn budget verwachten?
Ik heb wel (ook vanuit een topic hier ergens) een Alienware M17x op marktplaats gevonden, maar die is met 700euro weer net boven budget. En misschien zijn er alternatieven die iets goedkoper zijn.
Qua design heb ik het liefst zo strak mogelijk zonder toeters en bellen.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil windows 10 gaan draaien en voornamelijk gaan gamen. We spelen met een groepje vrienden vaak:
- Call of Duty 4 Modern Warefare
- Age of Empires 3
- Borderlands 1/2
- left for dead 1/2
- Dead Island.
- C&C Generals (maar die loopt altijd vast bij ons)
- Guild Wars 2
We zijn altijd opzoek naar leuke nieuwe coop games, die kunnen we helaas moeilijk vinden.
Momenteel kan ik met mijn Toshiba L500-126 nog prima mee(C2D 2.1Ghz 4GB en een AMD4650 + SSD) Maar ik wil graag een snellere laptop met 17inch en full hd.
Ik denk dat we in de toekomst ook wel wat andere games gaan spelen die wat zwaarder zijn.
Ook zal een een heel klein beetje met Adobe Première gewerkt worden.
Wat is je budget?
+- 600 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, Alleen als ik ga lannen en dan is het in de laptoptas --> auto --> bureau dus gewicht is geen enkele issue.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
minimaal 6GB maar liever 8GB en de mogelijkheid om later naar 16GB heeft een voorkeur.
2 HD bays heeft ook minj voorkeur.
Ik prefereer een i7 boven een i5.
Minimaal 17 inch, groter mag.
2 vrienden hebben een pricewatch: Acer Aspire V17 Nitro VN7-791G-576X en die vind ik er bijzonder goed uit zien. Het zou leuk zijn als er qua performance ook een beetje in de buurt van een 860m komt maar gezien mijn budget maakt het niet zoveel uit.
Verder ben ik totaal niet merkgebonden, Ik lees hier op dit forum soms ook slechte verhalen over BTO en Clevo maar dan denk ik wat kan je met mijn budget verwachten?
Ik heb wel (ook vanuit een topic hier ergens) een Alienware M17x op marktplaats gevonden, maar die is met 700euro weer net boven budget. En misschien zijn er alternatieven die iets goedkoper zijn.
Qua design heb ik het liefst zo strak mogelijk zonder toeters en bellen.