Ik zoek een?
Een 5.1 geluidskaart met DTS Connect en een Digitaal Optisch (S/PDIF) output voor naar mijn 5.1 Home Cinema set. Dit zodat ik surround (game) geluid uit mijn 5.1 set kan krijgen. Ik weet niet of dit ook mogelijk is met Dolby Digital Live technologie?
Wat is je budget?
Onder €50 (een goede tweedehands is dus ook een optie).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hij moet passen op mijn moederbord: MSI H97M-G43
Ik was van plan deze geluidskaart te gaan kopen: Asus Xonar DS. Maar het lijkt erop dat deze helaas niet gaat passen op mijn moederbord? Immers, de geluidskaart heeft een PCI interface en mijn moederboard alleen PCI-e. Of is deze combinatie wel mogelijk?
Alvast bedankt voor de informatie!
Een 5.1 geluidskaart met DTS Connect en een Digitaal Optisch (S/PDIF) output voor naar mijn 5.1 Home Cinema set. Dit zodat ik surround (game) geluid uit mijn 5.1 set kan krijgen. Ik weet niet of dit ook mogelijk is met Dolby Digital Live technologie?
Wat is je budget?
Onder €50 (een goede tweedehands is dus ook een optie).
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hij moet passen op mijn moederbord: MSI H97M-G43
Ik was van plan deze geluidskaart te gaan kopen: Asus Xonar DS. Maar het lijkt erop dat deze helaas niet gaat passen op mijn moederbord? Immers, de geluidskaart heeft een PCI interface en mijn moederboard alleen PCI-e. Of is deze combinatie wel mogelijk?
Alvast bedankt voor de informatie!
[ Voor 5% gewijzigd door Wildman! op 24-04-2016 15:10 ]