Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnixkoopmans
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-07-2023
ik heb een probleem ik had mijn pc geupdate van windows 7 naar 10 maar toen werkte mijn race stuur niet meer (logitech g27) dus ik ga weer terug naar windows 7 maar toen hij klaar was starte hij opnieuw op maar na het symboltje windows gelijk een bluescreen elke keer weer en startup repair helpt ook niet maar als ik heb op safe mode opstart doet hij het wel ik snap er niks meer van :( :/

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer info over die bluescreen zou helpen. Zoek even naar de foutcode en probeer de mini dump en Windows logboeken (eventvwr.msc) te bekijken. Ik weet niet hoe je de reparatie hebt uitgevoerd maar eventueel kun je het nog met "sfc" kunnen proberen.

Heb geen tijd om het stap voor stap uit te leggen maar met Google kom je een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit is dan dus geen hardwareprobleem, maar een softwareprobleem.

Je zult echter eerst zelf een heel stuk meer zelf moeten uitzoeken met behulp van google. Kom je er daarmee niet uit, open dan in een van de goede softwaresubfora een nieuw topic.

Hint, denk nog even terug aan de lessen over hoofdletter- en leestekengebruik, dat leest het voor je forumgenoten een heel stuk fijner :).

Dit topic is gesloten.