Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IE11] meer pagina's bij starten; URL vastzetten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Heb weinig verstand van laptops maar ik heb windows 10 gedownload en heb internetexplorer 11.
Mijn vraag is als ik de laptop opstart wil ik graag meerdere pagina's tegelijk in beeld met opstarten maar zie nergens hoe ik die vast moet zetten.

Tevens heb ik een balk onder de zoekbalk waar ik graag telegraaf zou vastzetten ook dit kan ik niet vinden.

Kan iemand mij raad geven ?

Alvast bedankt,

...

Alle reacties

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Dit zijn allemaal vragen die je heel eenvoudig via Google beantwoord kan krijgen. Je moet wel enige moeite doen voordat je een vraag hier neerzet.
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 12:28:
Heb weinig verstand van laptops maar ik heb windows 10 gedownload en heb internetexplorer 11.
Mijn vraag is als ik de laptop opstart wil ik graag meerdere pagina's tegelijk in beeld met opstarten maar zie nergens hoe ik die vast moet zetten.
Google eens op meerdere startpagina's.
Tevens heb ik een balk onder de zoekbalk waar ik graag telegraaf zou vastzetten ook dit kan ik niet vinden.
Google maar eens op Pinning websites.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!

Windows 10 en IE zijn geen serversoftware, dus het topic is wat misplaatst in Serversoftware en Windows Servers. Ik verplaats het naar Client Software Algemeen en pas meteen de topictitel wat aan: immers zegt alleen "Windows 10" heel weinig over waar het topic nu over gaat. Heel veel topics betreffen Windows 10 - en je focus ligt juist op IE ;)

Lees Het algemeen beleid #topicplaatsen ajb even goed door.

Anyway, zoals altijd is het erg nodig en nuttig om eerst zelf te zoeken. Welke tips heb je elders gevonden, waar loop je vast? Als ik het goed begrijp dan geeft iets als [google=ie11 open multiple tabs on start] al antwoord: verschillende URL's opnemen in de instellingen van de startpagina.

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 24-04-2016 14:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)