Ik startte vanochtend mijn computer op en zag dat Windows een update had gehad. Ik kreeg een melding over de nieuwe functies en toepassingen. Dus het was een iets grotere update dan normaal.
Het probleem is nu dus dat ik geen internet meer heb sinds deze update. Ik heb al van alles geprobeerd met kabeltjes en draadloze adapters. Hieruit heb ik kunnen concluderen dat het dus echt aan de computer/windows ligt omdat diezelfde kabel met een andere laptop wel werkt.
Ik heb al de internet drivers opnieuw geïnstalleerd, maar dit hielp niet.
Misschien moet ik nieuwe Windows updates binnen proberen te halen zat ik te denken. Misschien dat ze het daarmee verhelpen.
Enige probleem is natuurlijk dat dat (niet?) gaat zonder internet op die computer.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Heeft er iemand soortgelijke problemen (gehad)?
Alvast bedankt allemaal
Update:
Al rondkijkend ben ik er nu ook nog eens achter gekomen dat Windows geen herstelpunten heeft.
Het probleem is nu dus dat ik geen internet meer heb sinds deze update. Ik heb al van alles geprobeerd met kabeltjes en draadloze adapters. Hieruit heb ik kunnen concluderen dat het dus echt aan de computer/windows ligt omdat diezelfde kabel met een andere laptop wel werkt.
Ik heb al de internet drivers opnieuw geïnstalleerd, maar dit hielp niet.
Misschien moet ik nieuwe Windows updates binnen proberen te halen zat ik te denken. Misschien dat ze het daarmee verhelpen.
Enige probleem is natuurlijk dat dat (niet?) gaat zonder internet op die computer.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Heeft er iemand soortgelijke problemen (gehad)?
Alvast bedankt allemaal
Update:
Al rondkijkend ben ik er nu ook nog eens achter gekomen dat Windows geen herstelpunten heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door TheAncientDovah op 24-04-2016 11:49 ]
Meester in de kunsten van...