Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• alberthakvoort
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:55
Ik heb van de week een LG G4 gekocht van een mede tweaker. Deze heeft de telefoon eerst geupdate voordat hij hem had verstuurde.

Maar met een KPN / T-Mobile simkaart krijg ik geen verbinding, ik kan alleen maar noodoproepen doen.

(De telefoon werkte voor heen dus wel naar behoren)

Vervolgens maar geupdate naar de 20f versie, met die versie heb ik wel gelijk de signaal bars in beeld ( bij de andere versies komt die niet tevoorschijn )

Toen maar terug geflasht naar Android 5.1, maar ook dat helpt niet.

Baseband MPSS.BO.2.5.c3-00101
Build MRA58K
Software versie V20f-OPT1-HQ

Iemand nog een suggestie?

Alle reacties

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:02

Zorian

What the fox?

Zeker weten dat dat de juiste software versie is? En dat je niet per ongeluk een vendor locked software hebt geflashed van per ongeluk Vodafone?
Probeer eens een custom rom te flashen indien mogelijk, deze zijn doorgaans niet locked.

• alberthakvoort
Ik heb er nu 4 geprobeerd, die volgens XDA allemaal niet vendor locked zijn.. Ook heb ik ook nog een update via de officiële tool van LG geprobeerd. Mocht allemaal niet baten ...

Als ik een custom rom wil proberen moet ik de bootloader unlocken, en dan zit je gelijk met de garantie (die ik nu misschien hard nodig heb )

Toch blijft een vendor lock wel een optie... Ga daar even verder opzoeken.

[ Voor 40% gewijzigd door alberthakvoort op 24-04-2016 12:21 ]

• alberthakvoort
Als ik 2945#*815# doe dan geeft hij overal aan dat de telefoon blijvend is vergrendeld..

Maar dat geeft hij bij mijn G2 ook aan, terwijl die niet gelockt is..