Kenwood LS-A6 ( links en rechts ) ???

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4179

Topicstarter
Ik heb een hele tijd terug deze speakers gekregen,nu wil ik ten eerste de waarde ervan weten ( nu en toen ).

En ten 2e zoek ik nog zo'n setje ( linker en rechter box ).

LS-A6 L ( links ) zit de gat links van de box en bij de R versie zit hij rechts van de box.
Dus als ze passen precies bij elkaar.

Hier een foto van de rechter : Afbeeldingslocatie: http://www.rorupc.nl/i.php/LS-A6%20R.jpg

Ze hebben trouwens een Max input power van 60 Watt en een impendance van 4 ohm.
Ik ben zeer tevreden over deze speakers,daarom zoek ik ook nog een setje ervan.

Ik hoop daarom dat jullie mij verder kunnen helpen,ik heb Kenwood al ge-E-mailt maar die reageren niet :(

Bijvoorbaat dank !

PS : Sorry voor de brakke foto,tis al laat en op dit fucking ding zit geen flitser !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nobody :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Volgens mij heb ik het idee dat of deze speakers bijna niet los verkocht zijn of dat ze bijna antiek zijn :) !
Maar ze zien er niet oud uit !
Vaag,mischien iemand wat tips voor nieuwe speakers (4) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ow wat ik er vergeten bij te zetten = dat ik ze alle 2 heb ( linker en de rechter ) en dat ik heel graag wil weten wat ze NU nog ongeveer waard zijn.

En of iemand nog weet waar ik ze kan krijgen ( nieuw of 2hands ).

Thankx

PS : Normaal gesporken zit er ook een stoffen kap voor de speaker ( met de letters van KENWOOD ).

Sorry voor de vele postings btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07-2020
Hmmz sorry maar zijn dit niet gewoon van die boxen die je bij een set 'krijgt'? Zie er iig nix bijzonders aan, en die specs die je opgeeft zijn ok niet echt supah :)

Verder, je vindt dat ze goed klinken...maar heb je al eens "ëchte" speakers gehoord? verbleken deze denk ik bij...daarom vind je ook geen losse set van deze (denk ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 14:37 schreef hervaz het volgende:
Hmmz sorry maar zijn dit niet gewoon van die boxen die je bij een set 'krijgt'? Zie er iig nix bijzonders aan, en die specs die je opgeeft zijn ok niet echt supah :)

Verder, je vindt dat ze goed klinken...maar heb je al eens "ëchte" speakers gehoord? verbleken deze denk ik bij...daarom vind je ook geen losse set van deze (denk ik dan)
Neh ik heb nog nooit 'echte' speakers gehoord nee,en jah ik heb het idee dat deze van een set afkomstig zijn.
Mijn pa heeft ze een zet terug gekocht 2ehand in een hifi winkel,dus weet ik niet precies waar ze vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hervaz
Koop er dan 2 speakers bij die bij je budget passen. Wat wil je er voor uitgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Net zoals ik zei : ik wil graag identieke set,maar dat wil dus niet ( of ik moet wel zo ongelooflijk veel mazzel hebben dat ik net zo'n setje tegen kom ).

Wat is er voor over heb ik denk ik 175, voor 2 leuke speakers.

Ze zijn voor achter mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hervaz
Pfff dat is denk ik onmogelijk sorry, zelfs voor 175.- per stuk kan ik zo snel nix bedenken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dan ga ik dus snel overwegen om een complete set ( 4 of meer speaker ) aan te gaan schaffen.
Maar dan wil ik deze wel eerst kwijt.

Dus mensen hoeveel zouden jullie voor zo'n setje geven ( linker en de rechter ).

Het enige wat ik van deze weet en te zien is dat ze max input hebben van 60 watt en een impendance van 4 ohm.

Ik verwacht geen hoge prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hervaz
Voor die 2 speakers of met een amp erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
HEHHE alleen die 2 speakers ( wtf is een amp,een ampiflier ? )

Kheb hiero ook nog wel een versterker van 80 watt ( alleen de cd-kanaal doet het nogmaar :( )

Wat een rommel he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hervaz
Buhaha ja een amp is een versterker, naja die 2 boxen hmmz misschien 75 met geluk (als ik ervan uitga wat veel dingen op marktplaats kosten)

Ik kan je aanraden om marktplaats maar eens goed in de gaten te houden, daar staan vaak erg leuke dingen voor weinig!, ophalen is alleen ruk vaak, ben zelf ook regelmatig met ov door nederland gecrosst met de trein :r om audiostuff op te halen, maar je kan als je het in de gaten houdt, mooie dingen vinden.

Voor iets van 100 á 175 piek kan je er een leuke 2dehands amp vinden met wat geduld en geluk en een paar leuke boxen heb ik ook vaak genoeg gezien voor iets van 200 á 300 piek.

suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ah thankx,hier heb ik wat aan.
Ik zal marktplaats in degaten gaan houden,maar net zoals ik al zei voordat ik nieuwe spul ga kopen wil ik zo wie zo die spekaers hier weg hebben maar dat is logisch.

Uiteraad koop ik dan gelijk was MEGA's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2024

dreeke

outdated icon

bij Correct in Rotterdam hebben ze wel eens goedkope speakers staan, met een vrij goede kwaliteit (voordat sommige mensen beginnen te flamen: ik WEET dat er speakers zijn die VEEL mooier klinken, maar als je dat geluid van die Pioneer's al mooi vind, ben je hiermee in heaven)

maar bijvoorbeeld JBL XL1000 speakers voor f150 per stuk, dan heb je ,vind ik, goed geluid voor weinig geld

verder kan ik geen bepaald merk ofzo aanraden, je kan het beste naar een winkel gaan met een aantal speakers en dan ff luisteren. Bedenk wel dat ze bij jou thuis mischien weer anders klinken (kleinere ruimte, wel/geen gordijnen, enz)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 21:54 schreef dreeke het volgende:
bij Correct in Rotterdam hebben ze wel eens goedkope speakers staan, met een vrij goede kwaliteit (voordat sommige mensen beginnen te flamen: ik WEET dat er speakers zijn die VEEL mooier klinken, maar als je dat geluid van die Pioneer's al mooi vind, ben je hiermee in heaven)

maar bijvoorbeeld JBL XL1000 speakers voor f150 per stuk, dan heb je ,vind ik, goed geluid voor weinig geld

verder kan ik geen bepaald merk ofzo aanraden, je kan het beste naar een winkel gaan met een aantal speakers en dan ff luisteren. Bedenk wel dat ze bij jou thuis mischien weer anders klinken (kleinere ruimte, wel/geen gordijnen, enz)
Wie had het opver PIONEER ?
Maakt ook niet uit !
Maar wel bedankt voor de INFO.
Pagina: 1