It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Hoe sluit je hier waterdicht je slangen op aan?
Waarom in het midden een schotje?
Waarom in het midden een schotje?
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
in het midden een schotje omdat het water dan helemaal ververst wordt. anders is de kans dat onder een laagje blijft wat niet elke keer wordt ververst en dus niet zo goed koelt.
dus
aansluiten van de slangen ben ik ook nog niet helemaal uit maar moet niet zo moeilijk zijn.
maar zou het een beetje werken ?
dus
code:
1
2
3
4
5
6
7
| ----------- | in | out| | | | | | | | | | | | ----------- |
aansluiten van de slangen ben ik ook nog niet helemaal uit maar moet niet zo moeilijk zijn.
maar zou het een beetje werken ?
Tuurlijk werkt het maar het aansluiten van die slangen is een MAJOR PROBLEM en ik zou wel willen weten hoe je dat doet.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Verwijderd
Ik ben geen ster in solderen maar een paar waterslang aansluitingen zou me nog wel lukken.
Het scheelt gewoon een hoop werk
Het scheelt gewoon een hoop werk
Als je nauwkeurig werkt zou het tappen van een schroefdraadje ook nog wel lukken. Of is het materiaal daar te dun voor ? Anders met een soort wartel werken ?
Suc6
Groeten seq_uence
Suc6
Groeten seq_uence
Donec eris felix, multos numerabis amicos
de deksel heeft een dikte van 4mm, lijkt mij vrij weinig voor een schroefdraad.
ik denk niet dat je iets dergelijks in koper hebt. het is namelijk bedoelt voor electronische schakelingen e.d. en ik zou niet weten waarom ze daarvoor koper zouden gebruiken.
als ik nu gewoon 2 gaten boor en daar 2 plastic verbindingsstukjes van een tuinslang oid. voor gebruik ? ik ga morgen maar eens bij praxis e.d. kijken, kom vast wel op een idee.
ik denk niet dat je iets dergelijks in koper hebt. het is namelijk bedoelt voor electronische schakelingen e.d. en ik zou niet weten waarom ze daarvoor koper zouden gebruiken.
als ik nu gewoon 2 gaten boor en daar 2 plastic verbindingsstukjes van een tuinslang oid. voor gebruik ? ik ga morgen maar eens bij praxis e.d. kijken, kom vast wel op een idee.
Pagina: 1