Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De mainstream games spelen en voorlopig ook kunnen blijven meedoen met toekomstige games (denk aan Call of Duty, GTA V, H1Z1, The Witcher etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Omdat ik nog geen randapparatuur heb, wil ik eigenlijk wel met 900,- maximaal klaar zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nvt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijstje gemaakt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een systeem waar ik even mee vooruit kan, onderdelen die bij elkaar passen en zoveel mogelijk kwaliteit voor het budget dat ik eraan uitgeef. Ook mag het systeem enigszins wel stil zijn.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat hulp willen hebben bij de onderdelen (en of deze dus bij elkaar passen) en of jullie misschien nog tips hebben om de build optimaler/beter te maken. Daarnaast ben ik nog op zoek naar een betaalbare monitor, dus mocht iemand daar verstand van hebben, hoor ik het graag.
De mainstream games spelen en voorlopig ook kunnen blijven meedoen met toekomstige games (denk aan Call of Duty, GTA V, H1Z1, The Witcher etc.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Omdat ik nog geen randapparatuur heb, wil ik eigenlijk wel met 900,- maximaal klaar zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nvt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijstje gemaakt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,79 | € 198,79 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 4GD5T OC | € 312,95 | € 312,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 86,36 | € 86,36 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 864,91 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een systeem waar ik even mee vooruit kan, onderdelen die bij elkaar passen en zoveel mogelijk kwaliteit voor het budget dat ik eraan uitgeef. Ook mag het systeem enigszins wel stil zijn.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat hulp willen hebben bij de onderdelen (en of deze dus bij elkaar passen) en of jullie misschien nog tips hebben om de build optimaler/beter te maken. Daarnaast ben ik nog op zoek naar een betaalbare monitor, dus mocht iemand daar verstand van hebben, hoor ik het graag.