Al enige tijd ben ik op zoek naar een goede mindmapping applicatie voor op de Mac, ipad en of Android smartphone. Het liefst multi platform en niet heel duur. Graag wil ik er grote mindmaps mee maken voor eigen gebruik. Ik hoef er alleen tekst in te zetten en zou het fijn vinden om delen te koppelen met lijnen om relaties te leggen tussen verschillende delen in de map. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb al zoveel apps geprobeerd die totaal niet efficiënt werkte.
Het is je vaker gevraagd meer aandacht te besteden aan je topicstart.
Deze topicstart is incompleet, vaag en intern tegenstrijdig en daarom gaat dit topic op slot. Lees even de quickstart Het algemeen beleid #topicplaatsen en als je dan nog vragen hebt over het maken van een geode topicstart kun je contact met me opnemen per DM.
Deze topicstart is incompleet, vaag en intern tegenstrijdig en daarom gaat dit topic op slot. Lees even de quickstart Het algemeen beleid #topicplaatsen en als je dan nog vragen hebt over het maken van een geode topicstart kun je contact met me opnemen per DM.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Dit topic is gesloten.
![]()