Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
welke andere producten eist deze videokaart?

Ik heb zelf niet zoveel verstand van pc's enzo dus als iemand mij zou kunnen helpen zou fijn zijn!

Ik ben dus oo zoek naar een nieuwe videokaart, processor en nieuw geheugen. Ik ben op zoek naar een geheugen van 32gb, de geforce gtx 980 ti deze dus maar ben ook nog op zoek naar een goeie snelle processor om snel video's te kunnen renderen. Dus welke processor, moederbord en geheugen kan ik hierbij aansluiten?

Alvast bedankt! :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:38
Er wordt wel verwacht dat je met een eigen opzetje komt, dus wat heb je zelf al bedacht qua onderdelen die je in combinatie zou willen hebben met de 980 ti.

Aangezien je van plan bent om een 980ti te kopen, is het niet een beter idee om nog even te wachten tot de nieuwe GPU's uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Je topic hoort dus in Desktop Aankoopadvies thuis waar we volgens DAA beleid te werk gaan.
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 20:15:

Ik heb zelf niet zoveel verstand van pc's enzo
Nog een hoop leeswerk voor jou te doen dus. Zomaar een vraag dumpen is hier niet wenselijk.Lees je eerst goed in, en kom zelf met een voorzet. Dan kan je advies van anderen ook beter inschatten.

Dit topic is gesloten.