Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik gebruik mijn pc voornamelijk voor games maar helaas is deze al weer verouderd waardoor ik de nieuwste games zoals gta 5, fallout 4 etc niet meer kan spelen. Zover ik heb kunnen kijken moet ik zowiezo de cpu en gpu vervangen. Na ben ik een beetje een analfabeet met die soort dingen dus mijn vraag is wat raden jullie me aan om te vervangen en met welk product.

Specs:
  • Cooler Master Centurion 590
  • Cooler Master Real Power M520
  • Moederbord: MSI P45 Neo3-FR P45 RG SA
  • Processor: Int E8400 775 3000 BOX1333 6M
  • Geheugen Intern: D2 4GB 800-D2-N6-K2 KIT KVR
  • HDD: Samsung 640GB Sat2 HD642JJ
  • GPU: Sapp512 D3 X HD4850 LR

Beste antwoord (via Verwijderd op 23-04-2016 21:27)

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 19:42
Zodra je zowel de CPU als GPU moet gaan vervangen is het gewoon tijd om de gehele pc te vervangen. Ik zou dus eerder naar naar kijken ipv dit proberen te upgraden en achter de feiten aan blijven te lopen. Vooral als je zware games ala GTA 5 en fallout 4 op je wenslijst hebt.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 19:42
Zodra je zowel de CPU als GPU moet gaan vervangen is het gewoon tijd om de gehele pc te vervangen. Ik zou dus eerder naar naar kijken ipv dit proberen te upgraden en achter de feiten aan blijven te lopen. Vooral als je zware games ala GTA 5 en fallout 4 op je wenslijst hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Tweakers zijn over het algemeen niet te beroerd om iemand van informatie te voorzien maar daarvoor hebben we zelf ook informatie nodig natuurlijk.

* Wat doe je verder met de PC buiten het willen spelen van Fallout 4 en GTA 5?
* Wat is het budget wat je ter beschikking hebt voor deze upgrade of een eventueel nieuw systeem?
* Welke monitor gebruik je en op welke resolutie game je?
* Wat wil je bereiken met het systeem, wil je de spellen op low, medium, high of ultra settings kunnen spelen op 1080p of 4K?
* Wil je alleen gebruik maken van nieuwe producten of sta je ook open voor het V&A deel van Tweakers voor 2e hands hardware?

Mocht je ons om te beginnen met deze antwoorden kunnen voorzien dan komen wel al een heel eind. :)