Corsair VS550

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

• Divid
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik wil een budget PC gaan bouwen voor CSGO, GTA V, Payday en Rocket League als richtlijnen zou deze PC dat aankunnen? En is Corsair VS550 een goede PSU of is er een betere voor ongeveer dezelfde prijs van 50 euro?
Mijn PC die ik wil gaan bouwen:
AMD Athlon X4 860K

Gigabyte GA-F2A78M-DS2

XFX Radeon R7 360 Core Edition

WD Blue WD10EZEX, 1TB

Fractal Design Core 1100

Kingston HyperX Fury black HX318C10FB/8

Corsair VS550

Ik kom er net achter dat de Topic Corsair VS550 heet sorry.

[ Voor 7% gewijzigd door Divid op 23-04-2016 18:13 ]

Verwijderd

Nee, de VS550 is geen goede voeding voor die prijs. Hetzelfde geldt ook voor de cpu, moederbord en videokaart welke op dit moment geen voor de hand liggende keuzes zijn omdat Intel bijvoorbeeld tegenwoordig een zeer goede prijs /presentatie heeft. Ook mist er een ssd in je lijstje wat anno nu eigenlijk niet meer kan.
Probeer je topic om te toveren naar een desktop aankoop advies om het snelste systeem voor jou budget te krijgen.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Lees dit eens door: DAA beleid

En gebruik dit format, succes:

Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente | Proton $20 referral

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat is er onduidelijk aan br00ky in "420 euro pc"?

Dit topic is gesloten.