We lezen steeds vaker dat Netflix steeds populairder wordt en het 'ouderwetse' televisie kijken steeds minder populair. Zelf kijk ik naar beide. Ik kan genieten van een Netflix serie (SUITS!!) maar ook nog gewoon van het ouderwets op de bank om 20:00 zitten voor een programma. Hoe denken jullie hierover?
Voor mijn studie International Media & Entertainment management ben ik bezig met een onderzoek naar het televisie kijkgedrag van jullie (20 tot 49 jaar). De resultaten worden gebruikt door het televisie productiebedrijf IDTV om hun programma's aan te passen op het kijkgedrag en wensen van de televisiekijker.
De enquête duurt niet langer dan 5 minuten, dat beloof ik!
Dus ik hoop dat je een paar minuutjes over hebt.
*knip*
Maar bovenal ben ik gewoon super nieuwsgierig naar jullie mening. Wat is de reden waarom jullie wel of geen ‘ouderwetse’ televisie kijken?
Voor mijn studie International Media & Entertainment management ben ik bezig met een onderzoek naar het televisie kijkgedrag van jullie (20 tot 49 jaar). De resultaten worden gebruikt door het televisie productiebedrijf IDTV om hun programma's aan te passen op het kijkgedrag en wensen van de televisiekijker.
De enquête duurt niet langer dan 5 minuten, dat beloof ik!
Dus ik hoop dat je een paar minuutjes over hebt.
*knip*
Maar bovenal ben ik gewoon super nieuwsgierig naar jullie mening. Wat is de reden waarom jullie wel of geen ‘ouderwetse’ televisie kijken?
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 23-04-2016 17:13 ]