OC vraagje?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Mijn Pent III 650e draait op 140Mhz FSB met een Orb ertegen. Nou heb ik totaal geen problemen met Quake Arena en windows vertoont geen kuren.Ga ik echter Unreal Tournamenten dan loopt het spel ong. na een half uurtje vast,zodat ik het hele systeem moet resetten.Als ik de procc terug zet naar
124Mhz :( FSB dan gaat het tot nu toe nog goed.Zou met nog betere koeling het euvel verholpen kunnen worden,zodat ik kan Unrealen met 140Mhz FSB?

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:45

4POX

Everybody is wired

Het probleem is dat je AGP poort ook op een hogere freqeuntie gaat lopen... Op hoeveel MHZ loopt je PCI nu...

PCI 140/4 = 35 MHZ
AGP 2 = 70 MHZ...

Misschien kan een apperaat dat niet trekken

AKA Rinkel weblog

• eppie
  • Niet online
(overleden)
Ik heb het zelfde probleem als ik mijn celly 500 op 608Mhz laat lopen elke spel en windows doen het perfect maar UT die laat me barsten :( :'(

Eppie

• Macaco
Mijn PCI loopt nu met de FSB op 140Mhz op 35Mhz .Zet ik hem terug naar 124Mhz FSB dan loopt ie 31Mhz.En Agp draait 93Mhz met de transfer rate op 2x. Ik heb het idee dat als je Unreal tournament speelt dat de procc behoorlijk moet werken waardoor hij warmer wordt en dat dan het spel vastloop.daarom dacht ik zou dit op te lossen zijn met nog betere koeling Peltier bijv.In Quake III Arena heb ik nergens geen last van. daar heb ik zelfs de TNT2 ook wat harder draaien.
Ik heb ook dat MBM maar dat vindt ik allemaal maar vaag die geeft aan dat de CPU
varieerd van 26 tot 30 graden is en volgens mij is dat moederbord temperatuur!
Hier baal ik toch stevig van dat Unrealen niet gaat met de CPU op 910Mhz.

• barrel
  • Laatst online: 10-03 21:10
Als je pc vsatloopt in UT , Dan is ie niet stabiel :(. Zo simpel is dat. ;)

Als gouwe regel stellen we ook altijd draai 4 uur achter elkaar UT en als je syteem stabiel blijft is het goed. :) , Zo niet heheheehe is ie ook niet stabiel, en zal je hem moeten terugklokken :(

• Macaco
Inderdaad als ie vast loop is het een oud barrel :D Maar heb je ook demo's van UT om hem is 4 uur lang te laten unrealen.4 uur spelen houd ik niet vol. :)
Ik heb hem al terug geklokt :( 133Mhz FSB :(
Ik denk toch dat het met betere koeling anders wordt want hij genereerd een hoop warmte als ik aan het unrealen ben. Of Unreal zuigt ontzettend dat kan ook,maar dat betwijfel ik.

• eppie
  • Niet online
(overleden)
Bij mij loopt ie gewoon op celly500@608Mhz ALs ik wil UT dan zet ik hem wel weer op 566Mhz. Dan maar wat minder UTen. :)

eppie
Pagina: 1