Toon posts:

Videokaart kopen van welk merk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2016 18:07 ]

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:54

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Deze vraag hoort dus in Componenten Aankoopadvies thuis, maar niet zonder meer eigen onderzoek en input. Waarom deze? Wat vind je zelf als je fora en techsites afstruint voor wat de zaken waar het jou om gaat (support, reputatie e.d.).

Nu dump je een rijtje videokaart in de hoop dat iemand voor jou de keus maakt, dat is niet helemaal de insteek hier ;). Vul je topicstart dus nog aan als je niet wilt dat je topic gesloten wordt. Verder is het ook van belang de standaard vragen bij aankoopadvies te beantwoorden als je zo goed mogelijk advies wilt hebben. Je vindt die vragen in CAA beleid. Ik raad je zeer sterk (*kuch*het is verplicht*kuch*) die bij te voegen. De 750ti is nogal een niche kaart, dus het lijkt me slim om het goed aan te pakken.

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2016 18:07 . Reden: aanvulling ]

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat is je doel?
Wat is je budget?
Waar bestaat de rest van je systeem uit?

Ontzettend relevante vragen in dit geval. Beantwoord ze dus nou maar wel, want euhmm, de 750ti is ab-so-luut geen gaming kaart, tenzij je niet verder wil gaan dan wat browser games en low settings.

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2016 18:08 ]

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Vandaar dat we werken met die template, dan hebben we alle informatie die nodig is. Als je immers FO4 op ultra wil gaan spelen kom je er ontzettend bekaaid vanaf. Dat bleek nu niet uit je topicstart ;). Alles om je te helpen he.

En wat een gamekaart is, tja, ligt helemaal aan je wensen en, budget en wat in lijn is met wat je al hebt. Dat loopt van een 980ti tot een 750ti. Waarbij een 750ti eigenlijk alleen interessant is als alle andere opties geen optie zijn.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De GTX750 serie is een wat oude GPU. Heb je al een GTX750ti en wil je sli gaan draaien? Wellicht kan je nog paar maanden wachten, dan zijn de nieuwe videokaarten er, die zeker sneller gaan zijn dan een GTX750ti.

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 23-04-2016 11:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
-

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2016 18:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2016 18:08 ]

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:34
Mag ik een andere optie voorstellen?

Koop eerst een nieuwe voeding;
pricewatch: Cooler Master GM G450M
pricewatch: Corsair CX450M
pricewatch: Antec VPF Series 450W

En daarna een tweedehands videokaart of wacht op de volgende generatie videokaarten.

Tweedehands videokaart; V&A aangeboden: Club 3D Radeon HD 7850 royalKing
Deze presteerd een stuk beter dan de 750 Ti maar dan zit je wel iets boven je budget inclusief verzendkosten.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
-

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07-2025
Ik zou een MSI nemen, maakt allemaal maar weinig uit

Verwijderd

Topicstarter
-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2016 18:06 ]

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit kan gewoon verder in Videokaart kopen van welk merk?. Het elke dag van een andere hoek bekijken is natuurlijk niet zo productief. Houd het in 1 topic.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-02 23:00

ThaHandy

Discovery Channel

Tja, ik ben fanboy van ASUS waar ik nagenoeg nooit problemen mee heb gehad, maar dat is mijn mening :P

Gezien je geen externe voeding connector kan/wil gebruiken moet je oppassen met kaarten die OCed zijn. deze kunnen meer vermogen opnemen.

[ Voor 4% gewijzigd door ThaHandy op 24-04-2016 16:06 ]

• Nazlive
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-01 01:03
Je kan de specs altijd goed vergelijken, sommigen zijn hoger geclocked, of hebben een hogere boost. Ik heb zelf net een EVGA besteld. Er zit ook wel verschil in wat je er aan bijkrijgt aan software soms, maar dat is niet altijd zo belangrijk.

Volgensmij zijn Asus, EVGA, MSI e.d. wel de bekende merken.
Pagina: 1