Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Vraag
Beste antwoord (via Paddo op 04-07-2016 21:59)
Probeer eens een nieuwe bios te flashen op het systeem en kijk wat ie dan doet
of anders het toetsenbord los maken en op nieuw aan te sluiten
Alle reacties
Probeer eens een Linux live distributie en kijk eens of daar hetzelfde probleem in optreed? Dan heb je direct hardware uitgesloten.
Na lang proberen (vergeten UEFI bios om te zetten naar Legacy) is het gelukt.
Helaas hetzelfde probleem de spatie geeft een x en de - op het numpad gedeelte een 2.
Ben dus bang dat het verder in de hardware zit en er dus niets aan te doen is. Garantie heeft hij niet meer.
Bedankt vanaalten.
Helaas hetzelfde probleem de spatie geeft een x en de - op het numpad gedeelte een 2.
Ben dus bang dat het verder in de hardware zit en er dus niets aan te doen is. Garantie heeft hij niet meer.
Bedankt vanaalten.
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Probeer eens een nieuwe bios te flashen op het systeem en kijk wat ie dan doet
Nooit gedacht dat het toch aan het bios lag. Nieuwe bios geflasht en hij werkt weer. Ik kan me niet herinneren dat daarvoor het bios gewijzigd is geweest, maar het is opgelost.
Ben blij dat ik kon helpenPaddo schreef op maandag 04 juli 2016 @ 22:05:
Nooit gedacht dat het toch aan het bios lag. Nieuwe bios geflasht en hij werkt weer. Ik kan me niet herinneren dat daarvoor het bios gewijzigd is geweest, maar het is opgelost.
Heb namelijk een keer het zelfde probleem gehad bij een hp een bios flash werkte goed en als deed het gewoon weer goed
Pagina: 1