Zondag is mijn vaste dag bij mijn bijbaan (hulpkracht, 2-12 uur). Ik werk ieder zondag, nou... bijna iedere zondag dus, want eerste Paasdag mocht ik genieten van een vrije dag. Altijd heb ik feestdagen uitbetaald gekregen. Normaal gesproken krijg ik op zondag een 100% toeslag, op feestdagen logischerwijs enkel uurloon. Maar toen ik laatst mijn loonstrook ontving, zag ik dat ik afgelopen Paaszondag helemaal niet betaald heb gekregen. Dit heb ik bij mijn werkgever nagevraagd, maar die wist niet hoe het zat... 
Nu heb ik de CAO hierop nageslagen (levensmiddelen). Hierin staat het volgende:
Nu heb ik de CAO hierop nageslagen (levensmiddelen). Hierin staat het volgende:
Dit interpreteer ik als, je krijgt alleen feestdagen doorbetaald zolang het geen zondagen zijn. Ik heb echter wel altijd zondagen doorbetaald gekregen, dus iets klopt niet. Heb ik altijd onterecht doorbetaald gekregen of zie ik iets over het hoofd?ARTIKEL 8.2 - Toeslagen en beloning op zon- en feestdagen
Voor de werknemer in volledige en onvolledige dienst en voor hulpkrachten geldt een toeslag:
a. Wanneer op een zondag (ongeacht of het wel of geen feestdag is) wordt gewerkt, wordt per
gewerkt uur het uurloon betaald, verhoogd met een toeslag van 100%.
b. Wanneer op een feestdag (niet tevens zondag) niet wordt gewerkt, geldt voor de
loondoorbetaling de voorwaarde dat de werknemer in de aan de feestdag voorafgaande 12
weken, tenminste op 6 gelijknamige dagen moet zijn ingeroosterd. Het aantal door te betalen
uren is dan gelijk aan het aantal uren dat in die periode gemiddeld op de bedoelde dag is
gewerkt.
c. Wanneer op een feestdag (niet tevens een zondag) - een dag waarop volgens het rooster
normaal wordt gewerkt - wel wordt gewerkt, wordt per gewerkt uur naast de doorbetaling op
grond van punt b, per gewerkt uur het uurloon betaald met een (de gehele dag geldende)
toeslag van 100%.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.